یکی از این کارگران روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: چندماه از دستور رییس شورای تامین استان مبنی بر پرداخت حقوق گا توسط شرکت کیسون و کارفرما گذشته اما تاکنون این مطالبات پرداخت نشده است.

م. نیسی افزود: پس از چندماه پیگیری حدود ۲ ماه پیش کیسون حقوق فروردین و  اردیبهشت سال ۹۷ را پرداخت کرد.

وی یادآور شد: باوجود بی مهری هایی که به ما می شود اما همچنان سرکار حاضر می شویم و از اموال شرکت کیسون حراست می کنیم.

این کارگر خواستار رسیدگی مسئولان شد و افزود: انتظار داریم مسئولان شرایط سخت کاری ما را درک و در این شرایط اقتصادی مطالبات ما را پرداخت کنند.

مدیرعامل سازمان قطار شهری اهواز در این خصوص گفت: گزارشی از آخرین وضعیت مکاتبات در این زمینه به کارگران ارائه شده اما خواسته آنها پرداخت بیمه و حقوق معوقه است که البته حق دارند.

شهرام شاهین زاده افزود : از وزارت کشور درخواست شده مبلغی به شهرداری اهواز تخصیص داده شود تا بخشی از حقوق معوقه ی کارگران را پرداخت کنیم که درحال طی شدن روند قانونی است.

وی این درخواست را در راستای مصوبه شورای کارگری استانداری دانست و گفت: با پیگیری های معاون وزیر کشور این اعتبار درحال نقد شدن است.

عملیات اجرایی مترو اهواز بهمن سال ۸۵ آغاز شد اما پیشرفت این پروژه کمتر از ۳۰ درصد است.پروژه قطار شهری اهواز از اواخر پارسال تاکنون به دلیل مشکلات مالی به حالت تعطیل درآمده است.با شدت گرفتن اختلاف میان پیمانکار و کارفرمای قطار شهری اهواز در کنار سرنوشت نامشخص پروژه، زمان پرداخت ۱۷ ماه از حقوق کارگران قطار شهری نیز همچنان در هاله ای از ابهام باقی می ماند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.