به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدمحمدامام در خطبه نمازجمعه این هفته شوش با تشریح اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات عرصه حضور افراد توانمند و خدوم است.

وی گفت: مردم برای انتخاب نامزد اصلح باید دقت بیشتری داشته باشند و آن کسی را که به فکر رفع مشکلات مردم است را انتخابات کنند. 

امام جمعه شوش با ابراز همدردی با حادثه دیدگان زلزله آذربایجان شرقی، ازهمه مسئولان خواست باتلاش مضاعف به یاری زلزله‌ زدگان بشتابند.

وی با اشاره به هفته وحدت اظهار داشت: امید است از این هفته به عنوان فرصتی مهم برای حفظ و تقویت اتحاد، برادری و همبستگی در جامعه استفاده شود. 

حجت الاسلام امام ادامه داد: انقلاب اسلامی با تاسی از نهضت نبوی با شعار و محوریت وحدت شکل گرفت و با تمسک به همین اصل پیروز شد؛ امروز نیز قوام و استمرار آن با وحدت و یکپارچگی مردم حول مقام معظم رهبری محقق خواهد شد.

وی وحدت را عامل تعالی و بالندگی جامعه اسلامی دانست و گفت: یکی ازدستاوردهای مهم نظام جمهوری اسلامی، نامگذاری هفته‌ای به نام وحدت با محوریت نبی‌ مکرم اسلام(ص) است که می‌توان اخلاق مهربانانه، صبر، استقامت، پایداری، عبادت، ساده‌ز یستی، توجه به فرهنگ کار و تلاش و داشتن فروتنی و تواضع را از مهمترین ویژگی‌های پیامبر اسلام (ص) برشمرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.