به گزارش ایرنا سیدجلال حسینی دوشنبه شب بعد از برتری تیمش مقابل فولاد در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ به جواد نکونام به خاطر تیم خوبش تبریک می‌گویم، ما بازی سختی را پشت‌سر گذاشتیم اما خوشحالم که سه امتیاز این بازی را گرفتیم و با دست پر به تهران میرویم.

وی در خصوص شعارهایی که در ورزشگاه‌ها سر داده می‌شود، گفت: به هر حال باید یک جایی این مسئله تمام شود چرا که ما لذتی از این اتفاقات نمی‌بریم.

حسینی در خصوص اینکه چرا تماشاگران استقلال و پرسپولیس با هر اتفاقی محروم می‌شوند اما برای سایر تیمها این اتفاق رخ نمی‌دهد، گفت: معتقدم راهی که کمیته انضباطی و کمیته اخلاق می‌روند اشتباه است و آنها باید مسیرشان را تغییر دهند. متأسفانه با پرسپولیس و استقلال بد رفتار می‌شود و امیدوارم در ادامه این‌گونه نباشد و هر تیمی که تخلف کند محروم شود. وقتی با همه تیم‌ها یکسان برخورد نشود شرایط ورزشگاه‌ها بدتر از قبل خواهد شد.

در ادامه علیرضا بیرانوند گفت: بازی سنگینی را بردیم. به هواداران پرسپولیس و فولاد تبریک می‌گویم و این برد را به هواداران عزیز خودمان تقدیم می‌کنم زیرا بازی قبل شرمنده آن‌ها شدیم و این بازی جبران کردیم.

دروازه‌بان تیم ملی در مورد بازی با عراق گفت:‌ به هر حال برخی از بازیکنان پرسپولیس به تیم ملی دعوت می‌شوند و تمام تمرکز ما از فردا روی بازی با عراق است. ما بازی با بحرین را باخته‌ایم و به پیروزی مقابل عراق صددرصد نیاز داریم.

دیدار تیم های فولاد و پرسپولیس با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.