تیم استقلال با ادامه روند بردهای پیاپی خود و پیروزی شیرین پر گل مقابل تراکتورسازی تبریز پای به دیدار برابر صنعت نفت آبادان می گذارد، در آن سوی میدان نیز تیم صنعت نفت آبادان هم با ادامه روند نتایج مطلوب وارد این بازی می شود.

برای آبادانی ها تنها مشکلی که به وجود آمده است مشکل مالی این باشگاه است که صدای اعتراض سرمربی و بازیکنان این تیم را در آورده است، با این وجود و در آستانه این دیدار برزیلی های ایران آماده این بازی هستند، شاگردان استراماچونی هم که این روزها نمایش خوبی دارند برای اثبات و نزدیک شدن به بالای جدول نیاز به این سه امتیاز خانگی دارند.

هر ۲ تیم انگیزه کافی دارند و می توانند بازی زیبایی را رقم بزنند، البته صنعت نفت آبادان برای این دیدار چندین غایب دارد که دست دراگان اسکوچیچ برای انتخاب ترکیب خود را بسته است.

استقلال با چهار برد متوالی برابر حریفان برتر خود را به مدعیان قهرمانی نزدیک کرده است برابر طلایی پوشان آبادانی هم بدنبال کسب سه امتیاز خواهد بود، استراماچونی سرمربی ایتالیایی استقلال تهران نشان داده بازیخوان و باهوش است و برابر تراکتورسازی توانست یک بازی ۶ امتیازی را آن هم در تبریز به سود خود تمام کند.

مربی ایتالیایی این روزها بدون داشتن مهره های کلیدی استقلال مثل داریوش شجاعیان و روزبه چشمی پیروزی هایی را کسب کرد و اکنون بزرگان و کارشناسان فوتبال ایران را به تحسین  وا داشته است، اما در سوی مقابل دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات صنعت نفت آبادان بدون داشتن بازیکن مطرح و بزرگ با کسب نتایج غیر قابل باور از تیم صنعت نفت مدعی کسب سهمیه آسیا ساخته است.

اسکوچیچ بزرگترین شاهکار این فصل را با شکست دادن تراکتور سازی تبریز رقم زد تا چشم ها به این تیم خیره شود، نفتی ها که در خط دفاعی بر خلاف فصل های گذشته مستحکم نشان داده اند و سخت گل دریافت می کنند برابر استقلال تهران که بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد بدنبال کلین شیت( بسته بودن دروازه ) هستند تا از این دیدار سخت امتیاز کسب کنند.

البته نفتی ها در این دیدار با مصدومیت عیسی آل کثیر و مهدی مومنی ۲ مهاجم خود در خط حمله با مشکل کمبود بازیکن مواجه هستند و تنها گزینه اسکوچیچ در این خط رضا جبیره خواهد بود.

در آن سوی میدان شیخ دیاباته که زیر فشار انتقادات بود برابر تراکتوسازی یکباره گل کرد و به ستاره بی چون و چرای استقلال تبدیل شد، اما مهدی قائدی بازیکن ریزنقش و خوش تکنیک استقلال نیز در کنار دیاباته زوج خطرناکی را تشکیل داده و خط حمله آبی پوشان را خطرناک تر از همیشه کرده است و مدافعان جوان صنعت نفت باید برابر مهاجمانی به میدان بروند که کنترل کردن آنها برای مدافعان گران قیمت تراکتوسازی هم غیر ممکن بود.

 دیدار تیم های استقلال و صنعت نفت دوئل تفکرات ۲ مربی ایتالیایی و کروات است، با توجه به تفکرات ۲ سرمربی می توان پیش بینی کرد این دیدار یکی از زیباترین و تکنیکی ترین بازی های هفته دهم رقابت های لیگ برتر باشد و فوتبال ایران می تواند شاهد دوئل تفکر ایتالیا و کرواسی باشد.

خط دفاعی تیم صنعت نفت آبادان در ۹ هفته گذشته رقابت های لیگ برتر فقط چهار گل دریافت کرده و این نشان از روز سخت مهاجمان فرصت طلب استقلال تهران دارد، اما خط دفاعی استقلال در ۹ بازی گذشته خود ۹ بار دروازه خود را باز شده دیده است و این خبر خوبی برای مهاجمان تکنیکی و سرعتی صنعت نفت آبادان خواهد بود.

اما نبرد اصلی این دیدار می تواند در خط میانی باشد، جایی که فرشید اسماعیلی مغز متفکر استقلالی ها این روزها در بهترین شرایط ممکن خود قرار دارد و پشت سر وی نیز علی کریمی هافبک دفاعی و آماده بازی خواهد کرد، در ترکیب نفتی ها نیز طالب ریکانی و جعفر سلمانی ۲ هافبک تکنیکی و شوت زن نفتی ها این روزها با آمادگی بالای خود توانسته اند تکفر اسکوچیچ را برابر حریفان پیاده کنند.

هافبک میانی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص این دیدار گفت: بازی بسیار سختی پیش رو داریم ولی برای کسب امتیاز در این دیدار امیدهای زیادی داریم.

طالب ریکانی اظهار داشت: ما در هفته های گذشته توانسته ایم نتایج غیر قابل تصوری را کسب کنیم و اکنون هواداران از ما انتطار نتیجه برابر استقلال تهران دارند.

وی افزود: دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و استقلال تهران همیشه جذاب و دیدنی بوده و با توجه به آمادگی ۲ تیم این بازی هم می تواند از جمله بازی های جذاب و تماشاگر پسند هفته دهم باشد.

دیگر بازیکن تیم صنعت نفت آبادان نیز گفت: شرایط خوبی در جدول داریم و می خواهیم برابر استقلال با تمام قدرت به میدان برویم و از این دیدار امتیاز کسب کنیم.

میلاد جهانی اظهار داشت: ما امسال پتانسیل خیلی بالایی داریم هیچکس فکر نمی کرد تراکتور را ببریم اما توانستیم با همدلی بچه ها و کمک هواداران این بازی را ببریم، برابر استقلال هم با قدرت به میدان می رویم.

وی افزود: انگیزه بازیکنان برای این دیدار بسیار بالاست و همگی می خواهیم روند موفقیت های اخیر را ادامه دهیم تا همچنان در بالای جدول باقی بمانیم.

دیدار تیم های فوتبال صنعت نفت آبادان و استقلال تهران فردا سه شنبه از هفته دهم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.