به گزارش ایرنا سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور دوشنبه در سخنرانی پایانی راهپیمایی ۱۳ آبان در اهواز بیان کرد: با سابقه‌ای که از رفتارهای ظالمانه آمریکا دیده‌ایم هیچگاه صداقت را از این کشور ندیده‌ایم و نخواهیم دید.

وی گفت: علت ماندگاری انقلاب اسلامی ایستادگی بر اصول خود است و یکی از مهم‌ترین اصول انقلاب اسلامی دشمن‌ستیزی است و هیچگاه امکان رودررو نشستن با آمریکا از موضع دوستی را نداریم.

 جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) اظهار داشت: مقاومت وایستادگی راهبرد اساسی نظام جمهوری اسلامی است و حتی یک روز این نظام از در سازش با آمریکا وارد نخواهد شد.

سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور ادامه داد: همه باید بدانیم که آینده انقلاب اسلامی روشن است، انقلاب اسلامی زمینه‌ساز حضور امام عصر(عج) است، خواست خداست که انقلاب اسلامی کانون فوران عدالت شود.

وی گفت: مخالفت آمریکاییها با کشور ایران سابقه ۷۰ ساله دارد، آمریکا فتنه‌ها و مشکلات زیادی را برای کشور ما ایجاد کرده و همچنان به رفتارهای ظالمانه خود به ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران ادامه می‌دهد.

وی ادامه داد: حمایت از جنگ هشت ساله تحمیلی در ایران نیز از دیگر ظلم‌های آمریکا است که مردم خوزستان بهتر از استان‌های دیگر با سختی دوران جنگ آشنا هستند.

 جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی هر لحظه به فکر فتنه انگیزی هستند اظهار داشت: هزاران نفر از سرمایه‌های انسانی ایران به دست دشمنان انقلاب اسلامی به شهادت رسیده اند و همواره دشمنان انقلاب اسلامی تلاش دارند تا مانع پیشرفت ایران شوند.

وی گفت: فتنه سال ۷۸ کوی دانشگاه و افرادی که در این فتنه ادعای مقابله با انقلاب اسلامی را داشتند از سوی کشورهایی همچون آمریکا واسرائیل حمایت شدند و ۱۰ سال بعد در فتنه سال ۸۸ نیز آمریکا باز تلاش داشت تا در نظام جمهوری اسلامی اختلال ایجاد کند اما تمامی این دسیسه‌ها خنثی شد و انقلاب اسلامی قدرتمند تر از همیشه پابرجاست.

سردار سرتیپ پاسدار غیب پرور با اشاره به رفتارهای ظالمانه آمریکا با مردم کشور عراق بیان کرد: بسیاری از اتفاقات ناگواری که در کشور عراق رخ می‌دهد حکایت از مظلومیت مردم عراق است که خواستار پیشرفت و زندگی با آرامش هستند اما کشورهایی همچون آمریکا و اسرائیل مخالف این حق و حقوق مردم هستند.

راهپیمایی ۱۳ آبان همزمان با سراسر استان و کشور با حضور باشکوه مردم در اهواز در مسیر میدان شهدا به سمت حسینیه اعظم برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.