به گزارش ایرنا جواد نکونام عصر روز یکشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس بیان کرد: با توجه به شرایط ۲ تیم در جدول لیگ برتر بازی فردا از حساسیت خاصی برخوردار است. پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد و به دنبال روند خوب خود است اما ما هم نشان دادیم که تیم دست و پا بسته ای نیستیم و تاکنون نتایج دلخواهمان را به دست آوردیم.

وی با اشاره به اینکه برای کسب موفقیت در بازی فردا باید تمرکز و آرامش خود را حفظ کنیم گفت: برابر پرسپولیس، دنبال ارایه یک بازی خوب و تماشاگرپسند هستیم و تلاش می‌کنیم هر روز بهتر از قبل کار کنیم. 

نکونام درباره جذب بازیکن جدید برای تیم فولاد بیان کرد: گرفتن بازیکن در این شرایط سخت است. باید بازیکنی بگیریم که آزاد باشد اما تلاش می کنیم در نیم فصل برای خط جلو بازیکن بگیریم.

وی در مورد بازیکنان مصدوم و محروم تیمش برای بازی فردا افزود: خوشبختانه بازیکنان ما برای بازی برابر پرسپولیس در شرایط خوبی هستند و محروم و مصدوم نداریم.

سرمربی تیم فولاد ادامه داد: تیم ما تاکنون به خوبی کار کرده و این موضوع حاصل تلاش بازیکنان و دستیاران من است. همکاری خوبی از سوی باشگاه و به ویژه سعید آذری با ما شده است. برای ما مهم است که فردا فارغ از بحث داوری بازی خوبی انجام دهیم. خورشیدی داور باتجربه ای است و امیدوارم فردا قضاوت خوبی داشته باشد و ما هم بی‌دغدغه به کار فنی بپردازیم.

نکونام در خصوص هواداران تیمش گفت: هواداران همیشه ۹۰ دقیقه از ما حمایت می‌کنند و در نتیجه‌گیری تیم موثر هستند. برای ما مهم این است که هواداران در کنار ما باشند و از ما حمایت کنند. باید در کنار هم حرکت رو به جلویی داشته باشیم. امیدوارم مثل همیشه هواداران با حضور در استادیوم از ما حمایت کنند.

دیدار تیم های فولاد و پرسپولیس در هفته دهم روز دوشنبه در ورزشگاه شهدای فولاد در اهواز برگزار می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.