استاندار خوزستان در حاشیه این آیین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: پارسال به مردم شهرستان گتوند قول داده بودم تا کار ساخت این فرهنگسرا آغاز شود که تا به امروز به علت آماده نشدن زمین، عملیات اجرایی این طرح در یک سال گذشته آغاز نشده بود.
غلامرضا شریعتی افزود: فرماندار گتوند در این مدت با جدیت پیگیر تامین زمین برای احداث این طرح بود، ضمن اینکه برای رفع مشکل احداث این فرهنگسرا به مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید زیادی داشتم.
وی ادامه داد: مشکل زمین با همکاری همه رفع شد و با پیگیری استانداری و نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی اعتبار احداث آن تامین تا مکانی در شان مردم گتوند که هر سال میزبان برگزاری آیین سالگرد درگذشت قیصر امین پور هستند احداث شود.
عبدالرضا احسانی نیا فرماندار گتوند نیز در حاشیه این آیین با بیان اینکه کمبود این سالن برای برگزاری برنامه ها احساس می شد، افزود: این فرهنگسرا در زمینی به مساحت یکهزار متر مربع احداث می شود و امید است تا با ساخت این طرح مشکلات کمبود فضا برای برگزاری آیین ها بویژه برنامه های ملی رفع شود. 

مراد امین پور پدر قیصر نیز در این آیین با انتقاد از تاخیر در ساخت این فرهنگسرا، خواستار تسریع در ساخت این طرح شد.
به گزارش ایرنا، استاندار خوزستان پیش از این آیین به همراه جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی به مناسبت دوازدهمین سالگرد زنده یاد قیصر امین پور شاعر معاصر با حضور بر مزار این شاعر برجسته کشور در زادگاهش گتوند با اهدای گل و قرائت فاتحه به وی ادای احترام کردند.
استاندار خوزستان و دیگر مسوولان در ادامه این آیین در پی درگذشت مادر شهیدان مصطفی و یاورجزایری و همچنین مادر شهیدان مسعود و محسن جعفرزاده از شهدای دفاع مقدس شهرستان گتوند با خانواده های این شهدا دیدار و ضمن قرائت فاتحه و تسلیت درگذشت این مادران گرانقدر، یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشت.
شریعتی در ادامه در آیین سالگرد قیصر امین پور در تالار همایش های این شاعر پرآوازه ایرانی حضور یافت.
استاندار خوزستان در پایان سفر خود به شهرستان گتوند به همراه جمعی از مسوولان از موزه دفاع دفاع مقدس که از برترین موزه های استان خوزستان است، دیدن کرد.
قیصرامین پور شاعر معاصر متولد دوم اردیبهشت ماه ۱۳۳۸گتوند، پس از مصدوم شدن در حادثه رانندگی در سال ۱۳۷۸ ، بامداد سه‌شنبه هشتم آبان ۱۳۸۶ در بیمارستان دی تهران در گذشت و در زادگاهش گتوند خوزستان به خاک سپرده شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.