هماد سامری عصر پنجشنبه پس از پیروزی تیم پالایش نفت آبادان برابر آکسون تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی بسیار نزدیکی بین ۲ تیم برگزار شد و ما به دشواری موفق به پیروزی شدیم.

وی افزود: بازیکنان تیم آکسون تهران مقابل ما انگیزه بسیار بالایی داشتند و ما را برای رسیدن به پیروزی به زحمت زیادی انداختند هر چند بازی نخست بود و بازیکنان تاحدودی از شرایط هماهنگی دور بودند.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: بازی را خوب شروع نکردیم و بازیکنان حریف با استفاده از موقعیت‌های خود از ما پیش افتادند ولی در کوارتر دوم موفق به جبران اختلاف امتیاز شدیم.

سامری تصریح کرد: در نیمه دوم هم شاهد بازی کم نقص حریف بودیم هر چند موقعیت‌های ما با بدشانسی از دست می‌رفت تا کار برای پیروز شدن به وقت‌های اضافه کشیده شود.

وی افزود: در وقت‌های اضافه هم تیم آکسون تهران لحظه ای پا پس نکشید و برای پیروزی تا ثانیه پایانی بازی کرد ولی تجربه بازیکنان ما بر انگیزه حریف چیره شد.

سامری با اشاره به کمبودهای تیم پالایش نفت آبادان در جذب بازیکن گفت: امسال با مصوبه شورای ورزش وزارت نفت بودجه ما نسبت به سالهای گذشته کمتر شد و این امر دست ما در جذب بازیکن را بست و بسیاری از بازیکنان فصل گذشته را نیز از دست دادیم.

وی تصریح کرد: امسال کار بسیار سختی در لیگ پیش رو خواهیم داشت زیرا شرایط تیم‌ها بسیار نزدیک است و مدعیان زیادی برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ حضور دارند.

تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان عصر امروز از هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر موفق شد با نتیجه ۹۱ بر ۹۰ میهمانش آکسون تهران را شکست دهد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.