دیدار تیم‌های بسکتبال پالایش نفت آبادان و آکسون تهران که روز پنجشنبه در سالن ۱۷ شهریور آبادان برگزار شد با نتیجه ۹۱ بر ۹۰ به سود پالایش نفت آبادان به پایان رسید.

در کوارتر نخست این دیدار بازیکنان آکسون تهران تیم تازه راه یافته به لیگ برتر توانست بازی بهتری نسبت به قهرمان فصل قبل این رقابت‌ها انجام دهد و ۱۹ بر ۱۳ صاحب برتری شد.

تیم پالایش نفت آبادان که نمی‌خواست بازینده نیمه اول این بازی باشد در کوارتر دوم بازی را در کنترل خود گرفت و ۱۸ بر ۱۲ پیروزی را کسب کرد.

با شروع کوارتر سوم تیم پالایش نفت آبادان به بازی هجومی رو آورد ولی حریف با انگیزه این تیم مانع پیروزی آبادانی‌ها شد تا نتیجه در این کوارتر ۲۳ بر ۲۰ به سود آکسون تهران به پایان برسد.

در کوارتر چهارم تیم پالایش نفت آبادان باز هم برتر از حریف خود ظاهر شد ولی رفته رفته تیم تهرانی نزدیک به میزبان خود بازی کرد و در پایان این پالایش نفت آبادان بود که ۲۲ بر ۱۹ به برتری رسید تا ۲ تیم در عدد ۷۳ مساوی شوند و بازی برای شناخت تیم پیروز به وقت اضافه کشیده شد.

در وقت اضافه نیز بازی بین ۲ تیم بسیار نزدیک دنبال شد و این پالایش نفت آبادان بود که در ثانیه‌های پایانی با استفاده از غفلت مدافعان آکسون تهران با پرتاب سه امتیازی ۱۸ بر ۱۷ میهمانش را شکست داد تا در پایان با نتیجه نزدیک ۹۱ بر ۹۰ به برتری برسد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.