به گزارش ایرنا مهدی تارتار چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار شاگردانش مقابل تیم فوتبال فولاد خوزستان اظهار داشت: تمام بازی‌های لیگ سخت هستند و بی شک حریفی مانند فولاد، کار را سخت‌تر می‌کند. ما در این بازی محکوم به برد هستیم و می خواهیم دل هوادارانمان را شاد کنیم.

وی عنوان کرد: فولاد ساختار بسیار قدرتمند و کادر فنی جوان و باانگیزه‌ای دارد. آنها امسال تغییرات زیادی داشتند و اهداف بزرگی در سر دارند و تاکنون نتایج خوبی کسب کرده اند.

تارتار گفت: تیم فولاد با اضافه شدن آذری می‌تواند قوی‌تر شود چرا که از مدیران کاربلد فوتبال ما است. به خوبی می دانیم که کار سختی مقابل فولاد داریم، اما در خانه و کنار هوادارانمان که مانند کوه پشت ما هستند، بازی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه سه امتیاز این بازی به ما کمک می کند تا از رقابت نیمه بالای جدول جا نمانیم گفت: در طول هفته بازیکنان ما به خوبی تمرین کردند و از انگیزه خوبی برخوردارند. حریف را به خوبی آنالیز کردیم و امیدواریم با ارائه بازی خوب و هدفمند، از نقاط ضعف فولاد استفاده کنیم و راه های نفوذ این تیم را ببندیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در خصوص محرومیت سعید آهنی بازیکن تیمش گفت: ما از این بابت واقعا گلایه داریم چرا که نامه‌ای در خصوص دعوت این بازیکن به اردوی تیم ملی جوانان برای باشگاه ارسال نشده است لذا نمی دانیم این رای چگونه صادر شده است. معتقدم ابتدا باشگاه و بازیکن باید دفاعیه خود را ارائه کنند و بعد در این خصوص تصمیم‌گیری شود.

وی ادامه داد: امیدوارم محرومیت آهنی بخشیده و او به ترکیب تیم اضافه شود، چون با محرومیت این بازیکنان جوان، فقط به آنها آسیب می‌زنیم.

جواد نکونام سرمربی تیم فولاد خوزستان در نشست خبری قبل از بازی با نفت مسجدسلیمان حاضر نشد.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و فولاد فردا در مسجدسلیمان برگزار می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.