مرتضی ترابی‌فرد روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: دور رفت لیگ برتر بسکتبال مردان در فصل ۹۹- ۹۸ با حضور ۱۴ تیم برگزار می‌شودکه تیم‌های پالایش نفت آبادان و پتروشیمی بندرامام به عنوان ۲ نماینده استان در این پیکارها حضور دارند.

وی افزود: در این دوره از مسابقات تیم‌های پالایش نفت آبادان، شهرداری گرگان، شیمیدر،پتروشیمی بندرامام، ذوب‌آهن اصفهان، توفارقان آذرشهر،رعد پدافند هوایی، صنعت مس کرمان، آویژه صنعت پارسا، مهرام تهران، نیروی زمینی، شورا و شهرداری قزوین، شهرداری بندرعباس و اکسون تهران حضور دارند. 

انتقال تیم رعد پدافند دزفول  به شهرکرد 

دبیر هیات بسکتبال خوزستان با اشاره به اینکه تیم‌های پالایش نفت و پتروشیمی در هفته نخست رقابت‌ها به مصاف تیم‌های اکسون و نیروی زمینی می‌روند افزود: هر ۲ نماینده استان از بازیکنان خوب و ملی پوش بهره می‌برند و از شانس بالایی برای کسب مقام در رقابت‌ها برخوردار هستند.

وی در خصوص واگذاری تیم رعد پدافند دزفول به شهرکرد گفت: از آنجایی که رعد پدافند یک تیم نظامی است، هر جا که امکانات برای آنها مهیا باشد در آن منطقه سرمایه‌گذاری می‌کند لذا این تیم با تصمیم مسوولان باشگاه از دزفول به شهرکرد نقل مکان داد.

ترابی در خصوص عدم تیمداری شهرستان اهواز در لیگ برتر گفت: با توجه به شرایط بحرانی اقتصاد کشور که در چند سال اخیر گریبانگیر آن هستیم ، باشگاه‌داری در بسکتبال چون درآمدزا نیست کار سختی است به همین جهت باشگاه‌های خصوصی تمایل به تیمداری در اهواز ندارند همچنین برخی از شرکت‌ها با توجه به محدویت بودجه‌ای که دارند، در این رشته تیمداری نمی‌کنند.

مسابقات دختران باشگاه‌های استان

وی افزود: مسابقات دختران زیر ۱۸ سال باشگاه‌های استان روز یکشنبه ۱۲ آبان برگزار می‌شود و در نهایت نفرات برگزیده این پیکارها در قالب تیم منتخب استان به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند؛ همچنین مرحله مقدماتی مسابقات پسران زیر ۱۸ سال در چهار گروه اکنون در حال برگزاری است که در مرحله بعد از هر گروه ۲ تیم صعود می‌کنند و در نهایت تیم‌های برتر معرفی می‌شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.