مصطفی دنیزلی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز جمعه قرار بود در نشست خبری پس از بازی تیم های صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی تبریز جوابگوی سوالات خبرنگاران آبادانی باشد که خبرنگاران آبادانی این نشست را تحریم کردند.

این اقدام خبرنگاران آبادانی پس از عدم حضور دنیزلی در نشست خبری قبل از بازی تیم های صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی تبریز انجام شد.

دنیزلی که روز گذشته در آبادان حضور داشت حاضر به حضور در نشست خبری قبل از بازی تیم های صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی تبریز نشد که این اقدام وی باعث رنجش خبرنگاران آبادانی شد.

دنیزلی هشت سال پیش نیز که سرمربی تیم پرسپولیس تهران بود در نشست خبری پیش از بازی این ۲ تیم حاضر نشد و خبرنگاران آبادانی نشست خبری پس از بازی را بر دنیزلی تحریم کردند.

دنیزلی در پایان دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی تبریز گفت خبرنگاران باید برای نشست خبری قبل از بازی به هتل محل اقامت این تیم می آمدند، این در حالیست که تمامی نشست های قبل از بازی در هیات فوتبال شهرستان های مختلف برگزار می شود.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عصر امروز از هفته هشتم رقابت های لیگ برتر با نتیجه ۲ بر یک میهمانش تراکتورسازی تبریز را شکست داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.