به گزارش چهارشنبه ایرنا تیم فوتبال آویسا خوزستان روز جمعه سوم آبان در هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور به مصاف تیم شهرداری بم مدافع عنوان قهرمانی می رود، دیداری که تیم آویسا روی کاغذ شانسی برای پیروزی در آن ندارد اما به هرحال فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است.

تیم آویسا خوزستان هر ۲ بازی قبلی خود را با شکست پشت سر گذاشته و اکنون در قعر جدول رده‌بندی است اما با این وجود تلاش می‌کند تا از این دیدار امتیاز کسب کند.

نماینده خوزستان در این فصل از بازیکنان جوانی بهره می‌برد که تجربه بازی در لیگ برتر را ندارند و همین موضوع باعث کسب نتایج ضعیف در لیگ شده است این در حالی است که تیم شهرداری بم از بازیکنان سرشناس و ملی پوش فوتبال کشور بهره می برد و کار آسان‌تری در پیش دارد.

تیم شهرداری بم از ۲ بازی گذشته خود ۶ امتیاز کسب کرده و عزم خود را برای قهرمانی در مسابقات جزم کرده است هر چند هنوز ابتدای راه است و نمی توان عیار تیم ها را مشخص کرد.

در طی سال های اخیر فوتبال بانوان خوزستان بازیکنان مطرحی همچون فروغ موری، رقیه جلال نسب و … را به تیم های ملی معرفی کرده اما با این وجود کمتر شاهد رشد و رونق تیم های خوزستانی حاضر در فوتبال بانوان بودیم. از آنجا که خوزستان قطب فوتبال کشور محسوب می شود و در بخش بانوان سرشار از استعدادهای فراوانی بوده، نیاز است که در بخش بانوان سرمایه گذاری خوبی انجام شود و مانع از خروج بانوان خوزستانی به استان‌های دیگر شویم.

چند روز مانده به شروع مسابقات لیگ برتر، حضور تیم آویسا در لیگ در هاله ای از ابهام بود و همین موضوع باعث شد که بسیاری از بازیکنان تاپ و تراز اول فوتبال استان جذب تیم های دیگر شوند. این در حالی است که تیم آویسا در لیگ دسته یک کشور با شکست تمامی حریفان موفق شد جام قهرمانی را بالای سر ببرد و با اقتدار جواز حضور در لیگ برتر کشور را کسب کند.

این تیم به دلیل برخی از مشکلات و عدم اسپانسر و حمایت لازم از سوی مسوولان استانی قصد حضور در لیگ برتر را نداشت اما حمایت های اداره کل ورزش استان موجب شد دختران خوزستانی بار دیگر فرصت حضور در سطح اول لیگ حرفه ای کشور را داشته باشند.

۲ سال پیش تیم استقلال خوزستان پس از سال ها در لیگ برتر بانوان استان تیمداری کرد که عدم توجه مسئولان باشگاه به این تیم موجب کسب نتایج ضعیفی شد و همین امر موجب شد تا در فصل بعد در بخش بانوان تیمداری نکند.

انتظار می رود که مسئولان استان از نماینده پرتلاش خوزستان که در لیگ یک کشور عملکرد خیره کننده ای داشت حمایت بیشتری داشته باشند و نگذارند سرنوشت این نماینده استان همچون استقلال خوزستان رقم بخورد.

برنامه کامل مسابقات هصفته سوم به شرح زیر است:

سپاهان - پارس جنوبی بوشهر

آذرخش کردستان - ملوان

شهرداری بم - آویسا خوزستان

زاگرس شیراز - شهرداری سیرجان

پالایش گاز ایلام - همیاری آذربایجان غربی

هیات فوتبال البرز - ذوب‌آهن

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.