علی صالح نساج سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در برخی موارد در استان اتفاق افتاده که با سرقت کابل‌های مخابراتی به سایر تجهیزات نیز صدمه زده و خسارت زیادی به شبکه اپراتور منطقه وارد می کنند.

وی گفت: مخابرات نیز برای ارائه خدمات به مردم در مناطقی که تجهیزات سرقت شده به ناچار باید هزینه‌های کلانی را برای راه اندازی دوباره اپراتور پرداخت کند.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان ادامه داد: از فرمانداران و بخشداران درخواست داشتیم که امنیت شبکه‌های مخابراتی را در مناطق تحت مدیریت خود فراهم کنند تا مخابرات متحمل زیان و ضرر نشود.

صالح نساج گفت: به عنوان مثال در منطقه اندیکا چندین بار یک شبکه مخابراتی مورد سرقت قرار گرفت که مخابرات برای راه‌اندازی دوباره آن بارها متحمل هزینه‌های زیادی شد که با توجه به تعهدی که فرماندار اندیکا برای حفظ امنیت این شبکه برعهده گرفت این شبکه دوباره راه اندازی شد.

وی گفت: ۱۳ سایت مخابراتی در شهرستان اندیکا تعریف شده است که ۶ سایت مورد سرقت قرار گرفته‌اند.

رسیدگی به مشکلات و شکایات مخابراتی مردم در سامانه ۱۹۵

 مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان افزود: امکان رسیدگی به شکایات و مشکلات در حوزه های تلفن ثابت، تلفن همراه، دیتای تلفن همراه، پست، پست بانک و دفاتر پیشخوان در سامانه ۱۹۵ مردم فراهم شده است.

صالح نساج ادامه داد: این اپراتور موظف به حل مشکلات مردم در این بخشها است و مردم می‌توانند مشکلات خود را به صورت الکترونیکی پیگیری و از تردد غیرضروری برای حل مشکلات خود در این بخش‌ها خودداری کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.