غلامعباس بهرامی نیا شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به تردد ۲۴ ساعته زائرین اربعین حسینی یک روز قبل از اربعین حسینی در پایانه مرز چذابه اظهار داشت : طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۱ هزار و ۲۸۵  نفر از مرز چذابه وارد خاک ایران شدند که شامل زائران ایرانی و اتباع خارجی هستند و در همین مدت  ۲ هزار و ۱۴۱ نفر زائر ایرانی و اتباع خارجی از این مرز خارج شدند.
بهرامی نیا ادامه داد : از اول ماه صفر تاکنون یک میلیون و ۷۶ هزار و۷۷ نفر از ۲ مرز شلمچه و چذابه وارد کشور شدند و یک میلیون و ۴۹۸ هزارو ۹۳۶ نفر از ایران به کشور عراق عزیمت کردند .
وی با اشاره به تردد مرز شلمچه بیان کرد : در این مدت تردد یک میلیون و ۸۷۴ هزار و ۲۳۷ نفر در سامانه پایانه مرزی شلمچه ثبت شده است .
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خوزستان از استقرار اتوبوس های مسافری برون استانی در ۲ مرز خوزستان گفت و ادامه داد : خارج از پایانه اتوبوس های لازم برای جابجایی زائران تا مقصد و پارکینگ به صورت ۲۴ ساعته برقرار است تا از این طریق زائران به مقصد خود برسند.

بهرامی نیا با اشاره به تردد روان در ۲ پایانه مرزی خوزستان ادامه داد : به زائران حسینی در پایانه های مرزی توصیه می شود مدارک خود را قبل از ورود به پایانه کنترل و اماده کنند تا هنگام ورود به سالن پایانه بدون معطلی از گیت ها عبور کنند .

از ابتدای ماه صفر تا کنون بیش از ۶۵۰هزار زائر از مرز چذابه به کربلای معلی مشرف شدند ، حرکت زائران اربعین حسینی از مرزهای چهارگانه کشور که از اول ماه صفر آغاز شده همچنان ادامه دارد و تردد زائران برای خروج از کشور به صورت روان برقرار است .

چذابه در ۱۱۰کیلومتری شمال غرب اهواز است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.