غلامعباس بهرامی نیا جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : از این تعداد ۳۵۶ هزار و ۹۶۸ نفر زائر اربعین از مرز ایران خارج شده و به عتبات عالیات مشرف شده‌اند.

بهرامی نیا با اشاره به ورود ۲۱۴ هزار زائر اربعین حسینی ادامه داد : ۵۷۱ هزارو ۵۰۰ نفر زائر ایرانی و ۴۹ هزارو ۱۳۰ نفر اتباع خارجی تا به امروز در این پایانه تردد داشته اند و تمهیدات لازم برای ورود و خروج زائرین انجام شده است تا بدون معطلی وارد کشور شوند .

تردد بیش از ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار زائر ایرانی از ۲ مرز خوزستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با بیان اینکه تاکنون یک میلیون و ۷۹۲ هزار نفر از مرز شلمچه تردد داشته اند، اظهار داشت : تعداد ۵۷۴ هزار ۱۴۸ نفر زائر اربعین حسینی نیز از این نقطه مرزی تاکنون به کشور بازگشته اند.

بهرامی‌نیا ادامه داد : طی ۱۸ روز اخیر تعداد ۹۷۴ هزارو  ۸۵۳ نفر از ۲ مرز شلمچه و چذابه خوزستان به کشور وارد شده و یک میلیون و ۴۸۵ هزار و ۲۶۹ نفر از این دو نقطه مرزی به عراق رفته اند .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان خاطرنشان کرد : زائران هیچگونه عجله ای برای خروج و ورود از کشور نداشته باشند و با مدیریت صحیح سفر خود ، در طول سفر با مشکل برخورد نکنند .

بهرامی نیا اظهار داشت :خارج از پایانه اتوبوس های لازم برای جابجایی زائران تا مقصد و پارکینگ به صورت ۲۴ ساعته برقرار است تا از این طریق زائران به مقصد خود برسند.  

به گزارش ایرنا حرکت زائران اربعین حسینی از مرزهای چهارگانه کشور که از اول ماه صفر آغاز شده همچنان ادامه دارد و تردد زائران برای خروج از کشور به صورت روان برقرار است .

چذابه در ۱۱۰کیلومتری شمال غرب اهواز است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.