روح الله نصیری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: جسد این کودک با آمبولانس فوریت های پزشکی به بیمارستان کارون شهرستان گتوند انتقال داده و در پی اطمینان از نداشتن علائم حیاتی و تایید مرگ به سردخانه منتقل شد.
وی ادامه داد: جستجو برای پیداکردن دومین پسر غرق شده در این حادثه، با حضور غواصان شوشتر، نیروهای امدادی عملیاتی و دستگاه‌های مدیریت بحران شهرستان گتوند ادامه دارد.
به گزارش ایرنا، یک‌دستگاه خودروی پراید حدود ساعت ۱۱:۳۰ روز جمعه با سه سرنشین در محدوده روستای سله چین بخش مرکزی شهرستان گتوند به داخل کانال بزرگ آبیاری کشاورزی سقوط کرد، که موجب مرگ پسر بچه حدود هشت ساله و یک جوان حدود ۱۸ ساله شد، سرنشین سوم یک نوجوان ۱۰ ساله بود که نجات یافت.
کانال بزرگ آبیاری کشاورزی که برای تامین آب اراضی کشاورزی شهرستان گتوند و کشت و صنعت کارون از دهه های گذشته احداث شده است، به دلیل نداشتن گاردریل و علائم هشدار دهنده مناسب هرساله حوادث ناگواری در طول مسیر این کانال رخ می دهد.
تاسیسات و سازه های آبی کانال بزرگ آبیاری کشاورزی شهرستان گتوند زیر نظر شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کارون بزرگ(گتوند) سازمان آب و برق خوزستان است.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.