مینا بارانی پنجشنبه پس از پیروزی پرگل تیمش مقابل دریژنو فرخشهر اظهار داشت: هر ۲ تیم بازی خوبی ارائه دادند، حریف تیم با کیفیتی بود و تا آخرین لحظه برای گل زدن می‌جنگید.

وی با بیان اینکه از عملکرد بازیکنانم راضی هستم گفت: ما امروز قدری معتاد بازی کردیم چرا که هفته آینده با تیم صدرنشین سایپا بازی داریم و ما نمی خواستیم در بازی امروز بازیکنانمان آسیب ببینند و یا کارت بگیرند.

سرمربی تیم ملی حفاری گفت: در هر بازی به دنبال برد و کسب سه امتیاز هستیم اما نباید فراموش کرد که رقبای ما نیز به راحتی امتیاز نمی دهند و بعضا به ما فشار وارد می کنند. تیم ما روز به روز بهتر می شوند و هماهنگی بین بازیکنان رضایت بخش است. 

وی ادامه داد: همانگونه که ما از حریفان شناخت داریم آنها نیز بازیکنانمان را به خوبی می شناسند و در مقابل ما سعی می کنند یک بازی پرفشار و بسته ارائه دهند.

بارانی افزود: آن چیزی که مدنظر ما است تاکنون توسط بچه ها در تیم اجرا شده است هر چند تفاوت گل ما نسبت به تیم‌های اول و دوم پایین‌تر است اما مهم کسب سه امتیاز هر بازی است که ما تاکنون عملکرد خوبی داشتیم.

وی با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم نقاط ضعف خود را جبران کنیم و امتیازات لازم را کسب کنیم گفت: قطعا امسال کار ما سخت‌تر است و دیگر نمی توانیم در هر بازی به راحتی پیروز شویم. در این فصل از رقابت ها ۶ تیم در سطح بسیار خوبی قرار دارند و تلاش می‌کنند جز چهار تیم صعود کننده به پلی آف باشند.

دیدار تیم های ملی حفاری و دریژنو فرخ شهر با برتر ۹ بر سه به سود حفاری به پایان رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.