بابک جاودانه سه‌شنبه شب در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت :چهار هزار و ۳۷۵ اثر از ۲۱ کشور به دبیرخانه نمایشگاه در تهران « USERN » و « اینترست گروپ هارت » ارسال شده که پس از داوری، ۴۳ اثر برگزیده شده به نمایشگاه راه پیدا کردند .

جاودانه ادامه داد : آثار ارائه شده از رده‌های سنی پنج تا۱۸ سال هستند که از کشورهای ایتالیا، اوکراین، ونزوئلا، هند ، چین، استرالیا ،آذربایجان، اندونزی، ایران و ... برای این نمایشگاه ارسال شده اند  که از این مجموعه آثار، پنج اثر از استان خوزستان است.

وی افزود : این نمایشگاه با هدف ایجاد حس اعتماد به نفس در بیماران ، استعدادیابی کودکان و نوجوانان بیمار و امید به زندگی به کودکان بیمار در بیش از ۴۰ شهر از کشورهای مختلف برپا شده است .

دبیر اجرایی نمایشگاه ملی و بین المللی نقاشی کودکان بیمار اظهار داشت : آثار ارائه شده در نمایشگاه قابل فروش می باشد و درآمد حاصل از آن به نفع کودکان بیمار هزینه خواهد شد .

جاودانه خاطر نشان کرد : این نمایشگاه همزمان با تهران در اهواز افتتاح شده و احتمال برپایی این نمایشگاه در دانشگاه آزاد اسلامی اهواز ، بیمارستان ابوذر ، کتابخانه مرکزی اهواز و ایذه وجود دارد .

به گزارش ایرنا پنجمین نمایشگاه ملی و بین المللی «نقاشی برای کودکان بیمار» از سه شنبه ۱۶مهرماه به مدت ۲ روز برپا است.علاقهمندان برای بازدید از نمایشگاه ازساعت ۱۸ تا ۲۰:۳۰ می توانند به گالری اشراق واقع در حد فاصل بین چهار راه نادری و چهار راه زند طبقه بالای سینما اکسین - گالری اشراق مراجعه کنند.

۷۱۶۵/۶۰۶۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.