به گزارش روز سه شنبه پایگاه اطلاع رسانی حج، دراین بازدید که علی رضا رشیدیان رئیس سازمان حج وزیارت و چند تن از معاونین و مسئولان بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج؛ حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب را همراهی می کردند،  نماینده ولی فقیه در امورحج و زیارت از خروجی پایانه مرزی چذابه  و بخش های مختلف این پایانه مرزی بازدید کرد و درگفت و گو با مسئولان، کادر اجرایی  و زائرانی که درحال عبور از این گذرگاه برای ورود به خاک عراق بودند در جریان امکانات فراهم شده و وضعیت زائران اربعین حسینی و خدمت رسانی به آنها قرارگرفت.  
حجت الاسلام والمسلمین نواب همچنین از تعدادی از مواکب مردمی از جمله موکب شهدای منا که به همت کارگزاران حج وزیارت استان خوزستان دراطراف پایانه مرزی چذابه برپا شده است دیدن کرد و با چند نفر از موکب داران  که درحال خدمت رسانی به زائران هستند، گفت و گو کرد.  
گفتنی است نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت امروز در سفر به خوزستان از پایانه مرزی شلمچه در ۱۵ کیلومتری غرب خرمشهر نیز بازدید کرد.  
شلمچه و چذابه ۲ کانون اصلی تردد زائران اربعین حسینی هستند و دراین ایام چذابه روزانه پذیرای حدود ۲۰ هزار زائرحسینی است که با عبور از این گذرگاه راهی عتبات عالیات  می شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.