به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ جلیل زبیدی روز سه شنبه اظهار داشت: زائران پیش از مراجعه به مرزهای استان از همراه داشتن مدارک شناسایی از جمله گذرنامه خود اطمینان حاصل کنند و در طول مسیر از پذیرش غذاهای نذری از افراد یا خودروهای سیار پرهیز کرده و از مراکز ثابت استفاده کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان اداکه داد: با توجه به حجم بالای خودروهای زائران حسینی در مسیرهای مرزی و احتمال وقوع ترافیک سنگین و کندی تردد خودروها در مسیرهای تعیین شده، انتظار می رود زائران از وسایل نقلیه عمومی استفاده کرده و ضمن رعایت صبر و حوصله از انجام هرگونه رفتاری که باعث ایجاد تنش یا درگیری شود پرهیز کنند.

وی بیان کرد: همچنین با توجه به اختصاص پارکینگ دارای نگهبان در ۲ مرز شلمچه و چذابه از پارک کردن یا رها کردن خودسرانه وسایل نقلیه در نقاط دیگر خودداری شود.

سرهنگ زبیدی گفت: زائران در مسیرهای منتهی به حرم مطهر در صورت برخورد با اشیاء و یا افراد مشکوک به سرعت مراتب را به ماموران انتظامی مستقر در آن منطقه اطلاع دهند.

وی اظهار داشت: انتظار می رود زائران با توجه به شلوغی جمعیت در مراسم اربعین حسینی از حمل و جابجایی اشیای قیمتی و با ارزش ازجمله زیورآلات طلا در این سفر معنوی خودداری کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت:همچنین زائران پیش از اعزام به سفر زیارتی، تلفن های ضروری به ویژه مسئولان کاروان را برای سهولت در دسترسی در مواقع اضطراری همراه داشته باشند.

۹۵۹۴/۶۰۰۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.