پروانه شقایق روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: رقابت های داژبال قهرمانی کشور در بخش بانوان روز سوم آبان و در بخش آقایان روز دهم آبان امسال در ورزشگاه قدس اهواز برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مسابقات با حضور بیش از ۲۰ تیم از سراسر کشور برگزار خواهد شد گفت: به دلیل میزبانی رقابت ها، تعداد بیشتری تیم از خوزستان در این مسابقات حضور دارند که این موضوع باعث می شود تا نمایندگان استان شانس بالایی برای کسب مقام داشته باشند.  

رییس کمیته داژبال خوزستان با بیان اینکه تمام هزینه مسابقات بر عهده هیات همگانی خوزستان است افزود: در بخش بانوان با ۲ تیم الف و ب در این رقابت ها شرکت می کنیم همچنین احتمال آن وجود دارد که تیم دانشگاه علوم پزشکی اهواز هم در مسابقات شرکت کند؛ در بخش آقایان نیز ۲ تیم از خوزستان حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه داژبال خوزستان همواره جزو سه تیم برتر کشور بوده و تاکنون ۲ بار در بخش بانوان و ۲ بار در بخش آقایان عنوان قهرمانی کشور را به خود اختصاص دادیم گفت: هدف گذاری ما فعالیت در رده سنی پایه ها است و در تلاش هستیم که این رشته نوپا را به نوجوانان و جوانان خوزستان معرفی کنیم اگر چه در ۲ تا سه سال اخیر علاقه مندان بسیاری جذب این رشته شدند و حتی ورزشکاران رشته های دیگر در داژبال فعالیت می کنند.

شقایق، با اشاره به اینکه عملکرد بازیکنان خوزستان در سال های اخیر موجب شده تا آنها به تیم ملی راه پیدا کنند افزود: نگار عراقی، سیده فاطمه شریفی نسب، سمانه اهوازیان، ابتسام عتابی، مونا بهمنی نژاد و زهرا خلیلی در اردوهای تیم ملی بانوان حضور دارند؛ در بخش آقایان بهنام موسوی و امیر مصدقی جزو نفرات ملی پوش هستند.

 ۹۸۷۹ / ۶۰۳۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.