به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار حیدر عباس زاده در تشریح جزئیات این خبر و مبارزه بی امان با دارندگان سلاح غیر مجاز، عاملان خرید و فروش سلاح و مهمات غیر مجاز و عاملان تیراندازی ها، بیان کرد: در راستای رسیدگی به مطالبات مردم، ارتقای امنیت عمومی استان، طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز با برنامه ریزی مناسب و ارایه راهکارهای اجرایی، دستورات عملیاتی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خوزستان ابلاغ شد.

وی افزود: پلیس اطلاعات امنیت عمومی با همکاری سایر یگان های تخصصی و تلاش مستمر در سطح خوزستان در پنج روز گذشته با هماهنگی قضایی در چند عملیات ۲۰۵ نفر از عاملان تیراندازی ها و دارندگان سلاح غیر مجاز را در خوزستان شناسایی و دستگیر کردند.

سردار عباس زاده گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد ۳۲ قبضه سلاح جنگی و ۲۳۰ قبضه سلاح شکاری  غیرمجاز به همراه یک هزار و ۲۳۲ عدد انواع فشنگ کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی، افزود: نیروی انتظامی استان مصمم است در راستای مطالبات مردم در مقابله با خرید و فروش سلاح، دارندگان سلاح های غیر مجاز و عاملان تیراندازی برخورد جدی داشته تا محیط را برای متخلفان ناامن و برای آحاد مردم آرامش در پی داشته باشد.

۹۵۹۴ / ۶۰۳۷

کشف سلاح کشف سلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.