به گزارش ایرنا، ناصر پورعلی فرد روز شنبه در مجمع انتخاب رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان که در اهواز برگزار شد یکی از دغدغه‌های این فدراسیون را نظارت به امور باشگاه‌ها دانست و با بیان اینکه انتظار داریم باشگاه‌ها دست به اقدام غیرقانونی نزنند افزود: رشته بدنسازی و پرورش اندام یکی از مکمل های مهم برای تمامی رشته های ورزشی در بخش قهرمانی، حرفه ای و حتی همگانی است و باید بیشتر از این مورد توجه قرار گیرد.

 رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام افزود: به هر حال فرزندان ما در این باشگاه ها هستند و هر لحظه ممکن است اتفاقی برای آنها رخ دهد لذا تمامی باشگاه ها موظف هستند که در امر نظارت با اداره کل ورزش استان همکاری کنند.

وی ادامه داد: طی چند ماه اخیر به اسم ورزش گزارش‌های مختلفی از جانب برخی ورزشکاران خوزستان دریافت  شد که چندان خوش آیند نیست؛ مشکلات بدنسازی و پرورش اندام را باید با همکاری اداره کل ورزش استان خوزستان حل کرد زیرا اداره کل نماینده تام الاختیار وزارت ورزش در خوزستان است.

پورعلی فرد با بیان اینکه اخلاق مداری از شاخصه‌های مهم هر رشته از جمله بدنسازی و پرورش اندام است گفت: انتظار داریم  قهرمانان این رشته در استان را به اخلاق مداری بشناسند و آنها الگوی مناسبی برای نوجوانان و جوانان باشند.همچنین مشکلات این رشته باید با چاره اندیشی و استفاده از نقطه نظرات اهالی این رشته در استان برطرف شود.

وی گفت: مشکلات و حاشیه در تمامی رشته های ورزشی وجود دارد و یک خانواده خوب و متعصب ورزشی اجازه نمی دهد مسائل و مشکلاتش به بیرون از خانه درز کند و سعی می کند آن را در کمترین زمان ممکن و با سعه صدر و شکیبایی حل و فصل کرده و از دامن زدن به مسائل خودداری کند.

رییس فدارسیون بدنسازی و پرورش اندام، با تاکید بر ضرورت برخورد با هر گونه رفتار ناشایست از سوی برخی افراد، یادآور شد: جامعه باید بداند هر فرد قوی هیکلی ورزشکار نیست. 

وی گفت: در مسابقات برون مرزی، سال گذشته برای نخستین مرتبه تیم ملی ایران در مسابقات جهانی ترکیه، عنوان چهارم را کسب کرد و تیم ملی پاورلیفتینگ نیز در مسابقات جهانی گرجستان عملکرد بسیار خوبی داشت. همچنین تیم ملی پرورش اندام ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در مغولستان به مقام قهرمانی رسید.

پورعلی فرد با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی پرورش اندام جهان در سال ۹۸ گفت: حضور ورزشکاران پرورش اندام ایران در این رقابت ها از دیگر برنامه های تقویم ورزشی فدراسیون است. 

وی به فعالیت هزاران باشگاه بدنسازی و پرورش اندام در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: تعداد ورزشکاران سازمان یافته و بیمه شده در پرورش اندام و بدنسازی روز به روز در حال افزایش است و شاهد استقبال جوانان از این رشته هستیم.

به گزارش ایرنا، مجمع انتخاب رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان روز شنبه برگزار و اردوان قاسمی با کسب ۱۶ رای به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان انتخاب شد. 

۹۸۷۹/۶۰۶۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.