به گزارش ایرنا بهنام سراج شامگاه جمعه در نشست خبری پس از بازی تیم های صنعت نفت آبادان و سایپا تهران اظهار داشت: ما بازی بسیار خوبی برابر سایپا انجام دادیم و به آن چیزی که نیاز بود دست یافتیم.

وی افزود: خدا را شکر و با همت بازیکنان روند خیلی خوبی را پی گرفتیم و باید در ادامه رقابت ها تعداد بردهای خود را افزایش بدهیم.

مربی صنعت نفت آبادان گفت: در هر ۲ نیمه بهتر از سایپا بازی کردیم و موقعیت های خوبی روی دروازه این تیم ایجاد کردیم ولی دروازه بان آنها روز خوبی را پشت سر گذاشت.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا مبنی بر ادامه روند مثبت تیم صنعت نفت گفت: ما دنبا فوتبال زیبا در کنار نتیجه گیری هستیم و خیلی زود است بخواهیم در مورد جدول صحبت کنیم زیرا تیم‌ها به هم نزدیک هستند و با یک برد و یا یک باخت در جدول جابجا می شوند.

سراج تصریح کرد: متاسفانه لیگ به مدت ۲۰ روز تعطیل خواهد شد و این درحالیست که ما روند خوبی را آغاز کردیم و این تعطیلی به سود ما نخواهد بود.

وی افزود: بعد از تعطیلی در ۲۰ روز باید پنج بازی سخت را انجام دهیم که برای تمامی تیم ها این تعداد بازی سخت خواهد بود.

مربی صنعت نفت آبادان در خصوص اعتراض بازیکنان این تیم گفت: بازیکنان بعد از بازی حذفی به مشکلات مالی باشگاه اعتراض داشتند ولی باشگاه قول داد این مشکل در چند روز آینده رفع شود.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عصر امروز از هفته ششم رقابت های لیگ برتر با یک گل میهمانش سایپا تهران را شکست داد تا با ۱۱ امتیاز به رده چهارم جدول رده بندی این رقابت ها صعود کند.

۷۱۰۴/۶۰۶۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.