به گزارش ایرنا ابراهیم صادقی شامگاه جمعه در نشست خبری پس از بازی تیم های سایپا تهران و صنعت نفت آبادان اظهار داشت: بازی بسیار سختی در آبادان تجربه کردیم ولی یکی از بهترین بازی های لیگ امروز رقم خورد.

وی افزود: صنعت نفت بازی پر تحرکی را انجام داد و تا قبل از رسیدن به گل برتر از ما ظاهر شد و از موقعیت بدست آمده خود استفاده خوبی برد.

سرمربی سایپا تهران گفت: بعد از دریافت گل ما سوار بر بازی شدیم و حاکمیت میدان را در اختیار گرفتیم و یک توپ هم به تیرک دروازه صنعت نفت زدیم.

صادقی تصریح کرد: می توانستیم از این دیدار حداقل یک امتیاز کسب کنیم ولی در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتیم تا از گرفتن امتیاز محروم شویم.

وی روند تیم سایپا را مناسب توصیف کرد و اظهار داشت: سایپا در مسیر موفقیت گام بر می دارد، برخی مواقع نتیجه نمی‌گیریم ولی در مسیر موفقیت هستیم و سعی می‌کنیم اشتباه خودمان را جبران کنیم.

صادقی گفت: این پیروزی را به هواداران آبادانی تبریک می گویم و فکر می کنم امسال تیم صنعت نفت بتواند در نتیجه گیری موفق عمل کند.

تیم فوتبال سایپا تهران عصر امروز از هفته ششم رقابت های لیگ برتر با یک گل برابر میزبانش صنعت نفت آبادان با یک گل شکست خورد.

۷۱۰۴/۶۰۶۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.