به گزارش ایرنا جواد نکونام پنجشنبه شب بعد از تساوی بدون گل تیمش مقابل پیکان تهران اظهار داشت: وقتی تیمی خوب دفاع می‌کند، باید از موقعیت‌ها استفاده کرد که ما استفاده نکردیم. در این دیدار حریف دفاع می‌کرد لذا موقعیت گل کمی از سوی هر ۲ تیم ایجاد شد.

وی با اظهار ناراحتی از عملکرد بازیکنانش گفت: بازیکنانم امروز در ارسال پاس‌های‌ پنج متری اشتباه داشتند که این مسئله به ما ضربه زد و بابت این موضوع از بازیکنانم گله‌مند هستم چرا که پس از لو دادن توپ به دنبال پس گرفتن آن بودیم و بارها به زحمت افتادیم.

سرمربی فولاد گفت: شرایط تیم خوب است. ابتدا سعی کردیم مشکلات خط دفاعی را برطرف کنیم و حالا باید شرایط بهتری را برای خط حمله به وجود بیاوریم. ما نیاز به برد داشتیم و اگر در ابتدای بازی پاس های اشتباه نمی دادیم به هدفمان می‌رسیدیم.

وی درباره تعویض‌هایش در این دیدار گفت: احمد عبدالله‌زاده نزدیک به مصدومیت بود و به همین دلیل بیرون آمد. در ادامه بیت‌سعید را به زمین فرستادیم تا با تغییرات تاکتیکی بتوانیم از کناره‌ها ضربه بزنیم. در واقع تغییرات ما به جز یک مورد در فاز هجومی بود.

نکونام در خصوص اعتراض هواداران در پایان بازی گفت: ما به لحاظ دفاعی خوب هستیم و باید در حمله هم خوب باشیم. تیم ما مقابل سپاهانی که امروز ۲ بر صفر برابر پرسپولیس برنده شد، بدون ۶ بازیکن اصلی‌ به مساوی رسیدیم و یک موقعیت گل هم به این تیم ندادیم.

وی گفت:همین تیم پیکان که امروز با ما بازی کرد، هفته گذشته ۶ گل زده بود و تاکنون نیز ۱۰ گل به ثمر رسانده است لذا ما برابر تیم قدرتمندی بازی کردیم.

دیدار تیم های فولاد و پیکان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

۹۸۷۹/۶۰۶۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.