به گزارش ایرنا مدیر ستاد کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان خوزستان روز پنجشنبه در نشستی با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول و مدیر درمانگاه میلاد این شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و جانبازان  دفاع مقدس گفت: یکهزار و ۱۰۰ کانون فرهنگی هنری در استان خوزستان و ۱۳۰ کانون در شهرستان دزفول وجود دارد که امیدواریم به مناسبت هفته دفاع مقدس بتوانیم خدماتی به اعضای این کانونها، هنرمندان و خانواده های آنها ارائه کنیم.
حجت الاسلام مرتضی همت پور خواستار  خدمات دهی  به اهالی علم و فرهنگ و طلاب شد و گفت:  طرح ارائه خدمات پزشکی با مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان خوزستان مطرح شد که مورد استقبال او قرار گرفت.
وی افزود: در شرایط تحریم و فشار اقتصادی  که امکان تزریق بودجه  به کانون های فرهنگی هنری مساجد و انجمن های هنری نیست می توان با ارائه خدماتی از قبیل خدمات درمانی، ورزشی و غیره از آنها حمایت  کرد.
 غلامرضا روانپور مدیر درمانگاه شبانه روزی میلاد دزفول نیز ضمن  ابراز خرسندی از اجرای  این طرح نو گفت: این درمانگاه بخش هایی  چون  داروخانه، ویزیت عمومی، دندانپزشکی، فیزیوتراپی، ویزیت تخصصی شامل پوست و مو و اعصاب و روان و اعصاب داخلی و گوش و حلق و بینی را شامل می شود که  طبق تعرفه های ذکر شده در تفاهم نامه فی مابین ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خوزستان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول با درمانگاه شبانه روزی میلاد اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد،  هنرمندان و اصحاب رسانه میدتوانند از این خدمات بهره مند شوند.
به گزارش ایرنا این تفاهم نامه به امضای مشترک مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خوزستان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول و مدیر درمانگاه شبانه روزی میلاد رسید.
در این نشست  محمد کاظم پور به عنوان نماینده تام الاختیار ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خوزستان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول و محمد مطهری به عنوان نماینده تام الاختیار درمانگاه شبانه روزی میلاد جهت اجرا و نظارت بر مفاد تفاهم نامه معرفی شدند.
طبق این تفاهم نامه ویزیت رایگان و سایر خدمات پزشکی بین ۲۰ تا ۵۰ درصد تخفیف به اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد و هنرمندان ارائه خواهد شد.
۷۲۷۸/۳۰۲۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.