به گزارش ایرنا محمود زمانی قمی یکشنبه در دهمین جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده خوزستان با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی خوزستان در استانداری  اظهار داشت: باید توجه داشت که در ماه‌های آینده اگر باز هم شاهد رحمت الهی باشیم باید اقداماتی را برای پیشگیری از حوادث و خسارت احتمالی تدبیر کرده باشیم تا از تکرار خسارتها جلوگیری شود.

وی بیان کرد: ابعاد حادثه سیل در خوزستان بسیار وسیع بوده است اما وقتی بررسی می‌کنیم می‌بینیم به اندازه همین ابعاد نیز تلاش برای جبران خسارت‌ها صورت گرفته است، با بررسی و مطالعه گزارشهای مناطق سیل زده استان، حجم کار انجام شده در این مناطق مشخص می شود.

وی افزود: خوشبختانه با تلاش‌هایی که مسئولان در استان خوزستان داشته اند، بخش بزرگی از کار انجام  شده است ، به یقین تاکنون مشکلاتی وجود داشته و در آینده هم خواهد بود اما باید تلاش کنیم هر چه سریعتر اقدامات لازم در مناطق خسارت دیده انجام شده و به پایان برسد.

به گزارش ایرنا، سیلاب فروردین امسال در خوزستان حدود ۱۲۵ هزار میلیارد ریال به تاسیسات عمومی و زیربنایی، صنعتی، کشاورزی و مسکونی خسارت وارد کرد و بر زندگی ۴۰۰ هزار نفر در ۲۱ شهرستان این استان نیز تاثیر گذاشت.

/۶۰۰۲/۷۱۶۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.