علی‌ اصغر نادری در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین در اهواز اظهار کرد: با توجه به وقوع سیل در برخی از استان‌های کشور و برای حمایت از قشر آسیب‌پذیر و تولیدکنندگان واحدهای احداثی، طرح کاهش مطالبات غیر جاری با عنوان طرح میثاق در شبکه بانک مسکن در حال اجرا است.

وی افزود: بانک مسکن برای تسریع در بازگشت منابع بانک و به منظور به‌کارگیری منابع در اعطای تسهیلات جدید، در طرح ابلاغی خود (طرح میثاق) سعی در مساعدت به مشتریان دارای مطالبات غیر جاری کرده است به طوری که دیرکرد پرداخت اقساط تسهیلات بخشوده می‌شود.

نادری تصریح کرد: این طرح که از ابتدای شهریورماه سال جاری به کلیه شعب ابلاغ‌شده شامل مشوق‌هایی ازجمله، بخشودگی ۱۰۰ درصد خالص جرائم تسهیلات به نسبت واریزی نقدی، بخشودگی ۱۰۰ درصد خالص جرائم تسهیلات مشارکت مدنی بخش مسکن همزمان با تقسیط مطالبات، تسهیل در ضوابط فروش تدریجی (اقساطی) در صورت تعیین تکلیف مطالبات غیر جاری تسهیلات مشارکت مدنی، تغییر نام مدیون یا به عبارت دیگر امکان انتقال مانده تسهیلات بدون واریز درصدی از مانده بدهی به خریدار جدید، سهولت در تعیین تکلیف مطالبات ناشی از تسهیلات مضاربه و اموال سرمایه‌ای است.

مدیر شعب بانک مسکن استان خوزستان ادامه داد: هم استانی‌ها می‌توانند با بازپرداخت تسهیلات، بانک مسکن را برای پرداخت تسهیلات جدید به سایر افراد کمک کنند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1261315
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.