به گزارش ایرنا تیم فوتبال خوزستان در المپیاد استعدادهای برتر کشور به مقام قهرمانی رسید.

در این مراسم عبدالکاظم طالقانی رییس هیات فوتبال خوزستان ضمن قدردانی از وزارت ورزش و جوانان و اداره کل استان برای برگزاری مسابقات المپیاد به صورت دوره ای گفت: همچنین از خانواده های بازیکنان تشکر می کنم که پشتیبان فرزندانشان بودند البته ما هم تا آنجا که توانستیم امکانات لازم را در اختیار این تیم قرار دادیم.

وی عنوان کرد: تیم خوزستان بعد از ۲۰ سال توانست مقام قهرمانی کشور در رده سنی ۱۲ سال را کسب کند که این موضوع برایمان بسیار مهم است. 

طالقانی گفت: این بازیکنان ثمره چند سال اخیر فوتبال استان هستند که در آینده فوتبالیست های خوبی برای کشور می شوند و ما از این بابت بسیار خوشحال هستیم و قطعا با پشتیبانی خانواده ها این بازیکنان در مراتب بالاتر نتایج بهتری کسب می کنند.

وی در پاسخ به سوال والدین یکی از بازیکنان در خصوص اینکه تیم استان در این مسابقات از امکانات خوبی بهره مند نبود گفت: ما یک تشکیلات خصوصی هستیم اگرچه یک سری امکانات همچون مکان را از اداره کل ورزش استان دریافت کردیم، تمام مخارج خودمان را از هیات تامین می کنیم. 

رییس هیات فوتبال خوزستان افزود: سال گذشته  چون اداره کل استان هیچ امکاناتی به ما نداد ما در رقابت‌های المپیاد استعداد های برتر شرکت نکردیم، امسال هم ابتدا با امکانات خودمان کار را شروع کردیم و در ادامه اداره کل از ما پشتیبانی کرد، ما غیر از امکاناتی که اداره کل در اختیارمان قرار می دهد برای فعالیت تیم‌های نوجوانان و جوانان خود هزینه هایی انجام می دهیم.

وی گفت: با توجه به اینکه مسابقات رده های سنی پایه به‌صورت باشگاهی برگزار می‌شود تمام هزینه برگزاری این مسابقات از سوی خانواده ها تأمین می شود متاسفانه بخش خصوصی ما برنامه درستی برای استعدادیابی ندارد تا برای افراد ایجاد انگیزه شود.

طدلقانی افزود: ما در حد توان خود یک اردوی چند روزه قبل از مسابقات برگزار کردیم، ما کارمان شناسایی استعدادهای استان است و اگر قرار است تیمی از استان به مسابقات خارج استان برود باید مسئولان ورزش استان به ما امکانات بدهند این در حالی است که تنها یک دست لباس به ما دادند.

در ادامه رضا داوودی گفت: همه ساله مسابقات فستیوال در رده سنی ۱۰ تا ۱۲ سال برگزار می‌شود که روسای هیات‌های ما در شهرستان ها میزبان این مسابقات هستند.

وی گفت: با توجه به برگزاری مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور در رده سنی ۱۲ سال پیش از آغاز این رقابت ها یک اردوی هفت روزه برگزار کردیم تا با یک تیم قوی راهی مسابقات شویم و در نهایت توانستیم مقام قهرمانی را در کشور کسب کنیم.

داودی ضمن تشکر و قدردانی از سرمربی و مدیر تیم و هیات فوتبال خوزستان گفت: بی شک نگهداری فرزندان در رده سنی ۱۲ سال کار بسیار سختی است اما مدیریت قوی هیات استان باعث شد تا ما قهرمانی المپیاد استعدادهای برتر را از آن خود کنیم.

وی ادامه داد: انتظار داریم خانواده ها در امر آموزش فرزندان خود تلاش بیشتری کنند و سبک زندگی سالم را به آنها آموزش دهند تا در آینده شاهد نسل طلایی فوتبال خوزستان باشیم.

در ادامه مسعود نوروزی گفت: این قهرمانی با تلاش همه اعضای هیات فوتبال استان حاصل شد و امیدوارم این بازیکنان به خوبی حفظ شوند تا در آینده نسر طلایی فوتبال خوزستان را تشکیل دهند.

وی افزود: سال گذشته از بین ۱۲ بازیکن خوزستانی در رده سنی پایه، ۶ نفر برای تیم ملی انتخاب شدند لذا امیدواریم امسال هم بیشتر سهم را در تیم ملی داشته باشیم. قطعا آینده فوتبال استان از همین بچه ها تغذیه خواهد شد و آنها می تواند در آینده برای استان افتخارآفرینی کنند.

امیر علی خدادادی، امیر عبدالله زاده ، احمد رضا فرد، ابراهیم هاشمی، ابوالفضل موسوی، سجاد قریشی زاده،  آرمین امیرپناهی، وهاب امیری و امیر علی منجزی پور از جمله بازیکنانی بودند که در این مراسم از آنها تجلیل شد.

۹۸۷۹/۶۰۶۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.