به گزارش ایرنا امیر قلعه نویی شنبه شب در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل فولاد در اهواز اظهار داشت: ابتدا جا دارد از پیشکسوتان فوتبال خوزستان تشکر کنم که دیشب نزد من آمدند، اهواز را خانه خودم می‌دانم چون شروع مربیگری من با استقلال اهواز بود و دعا می کنم هر چه زودتر این تیم به لیگ برتر برگردد چرا که جای آن در فوتبال ایران خالی است، من خاطرات خیلی خوبی از ان دوران داشتم، با اینکه پولی نبود اما عشق و علاقه بود و در هر بازی ۲۰ هزار نفر تماشاگر می‌آمد.

وی گفت: بچه‌های ما یکی ۲ موقعیت تک به تک داشتند که نتوانستند آنها را تبدیل به گل کنند، در کل تیم فولاد تیم ریشه‌ داری است و ۲ قهرمانی در لیگ دارد.

قلعه نویی افزود: از تیم داوری تشکر می‌کنم چون گفتند در مورد داوری حرف نزنید چیزی نمی گویم اما امروز تیم داوری خوب بود و به آن ها خسته نباشید می گویم.

وی در پاسخ به این پرسش که از  بازیکنانی که جذب کردید راضی هستید گفت: بازیکنانی که جذب کردیم خیلی خوب به ما کمک می‌کنند امید نورافکن با وجود اینکه ۲ هفته در سفر بود به ما کمک می کند. از سه بازی انجام داده ۲ بازی ما بیرون از خانه بود که ۷ امتیاز کسب کردیم.

سرمربی سپاهان در خصوص عملکرد تیم فولاد گفت: من درباره فولاد صحبت نمی‌کنم و آقای نکونام باید پاسخگو باشد. ما نیمه دوم بسیار خوب بازی کردیم و از تیم راضی هستم البته معتقدم باید حرکت رو به جلویی داشته باشیم که به هدف بلند مدت خود برسیم به یقین تیم ما بااضافه شدن بازیکنان دیگر بهتر می شود.

وی گفت: بازی کردن جلوی تیم هایی که بسته بازی می کنند و حرف اولشان این است که گل نخورند کار را برای ما سخت می کند. شاید ۵۰۰ پاس بین بازیکنانمان رد و بدل شد. سپاهان تحت هر شرایطی کاندید قهرمانی و یک تیم مدعی است اما خوشحالم هر تیمی که مقابل ما بازی می کند دروازه بان ما در تیم منتخب هفته قرار می گیرد.

دیدار تیم های فولاد و سپاهان شامگاه شنبه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

۹۸۷۹/۶۰۰۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.