محمدامین کجباف دبیر هیات کشتی خوزستان شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: مسابقات چهار وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی جهان از امروز در شهر نورسلطان کشور قزاقستان برگزار شد که سعید عبدولی در وزن ۸۲ کیلوگرم به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

وی افزود: در این وزن عبدولی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر  پیتر نوواک از چک را از پیش رو برداشت. وی در دور سوم در مصاف با ادلان آکیف دارنده مدال برنز اروپا از کشور روسیه با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. عبدولی در این دیدار به مصاف رفیق حسین اف از کشور آذربایجان می رود.

دبیر هیات کشتی خوزستان با اشاره به اینکه ۲ کشتی گیر دیگر استان از جزیان رقابت ها کنار رفتند افزود: در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا ناصر پور نماینده خوزستانی کشتی فرنگی کشورمان در دور نخست با نتیجه هشت بر صفر شریف کلیچ از ترکیه را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه هشت بر صفر مقابل الهام بهرام اف قهرمان آسیا از ازبکستان شکست خورد و با توجه به مغلوب شدن این حریف در دور بعد مقابل حریف ژاپنی از دور رقابت ها کنار رفت.

وی ادامه داد: همچنین در وزن ۷۲ کیلوگرم امین کاویانی نژاد دیگر نماینده کشتی استان که دوبنده تیم ملی را در این رقابت ها به تن داشت امروز به روی تشک رفت که در دور اول با نتیجه ۹ بر یک مقابل لوری لومادزه از گرجستان مغلوب شد و با توجه به شکست این حریف در دور بعد، کاویانی نژاد از دور رقابت ها کنار رفت. 

به گزارش ایرنا پویا ناصرپور، حامد تاب، امین کاویانی نژاد، سعید عبدولی، رامین طاهری و امیر قاسمی منجزی کشتی گیران خوزستانی حاضر در این رقابت ها هستند. 

۹۸۷۹/۶۰۰۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.