سید سالار محمدنیا روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا درپاسخ به این سوال که آیا بازی های تیم ملی حفاری در استان دیگری برگزار می شود گفت: هنوز چیزی در این خصوص به ما ابلاغ نشده است البته نظر خود را به فدراسیون و سازمان لیگ ارائه دادیم و انتظار داریم تصمیمی در شان فوتبال‌دوستان خوزستانی اتخاذ شود.

وی افزود: به اعتقاد تمام افرادی که در سالن مسابقه حضور داشتند از جمله نماینده فدراسیون و دبیر سازمان لیگ ، شرایط لازم برای بازی مهیا بود اما داور حاضر به برگزاری ادامه بازی نشد.

مدیرعامل باشگاه ملی حفاری با بیان اینکه داور در این دیدار از همان ابتدا بسیار عصبی بود و به بازیکن ما کارت زرد نشان داد گفت: به جای اینکه تمام تمرکز خود را روی بازی قرار دهد بارها به نزد تماشاگران می رفت و با آن ها صحبت می کرد. ما بارها در استان های دیگر به میدان رفتیم و تماشاگران دیگر تیم ها به بازیکنان ما و داور میدان فحاشی کرده و جنجال ایجاد کردند اما نه بازی متوقف شد و نه چنین حکمی صادر شد.

وی ادامه داد: در فضای مجازی متوجه شدیم که کمیته انضباطی تیم ما را از انجام دیدارهای خانگی محروم کرده است لذا از طریق هیات فوتبال استان این موضوع را رسیدگی می کنیم همچنین قرار است آقای طالقانی اعتراض ما را به فدراسیون مطرح کند.

محمدنیا افزود: باشگاه ملی حفاری هیچ مشکلی در برگزاری مسابقه نداشت و معتقدیم هواداران تیم نظم و انضباط را در سالن ایجاد کردند و بازی باید انجام می شد که این امر محقق نشد.

وی در خصوص اینکه آیا قرار است از مسابقات لیگ برتر انصراف دهید گفت: خیر، انصراف نمی دهیم البته اگر تصمیمی به ضرر باشگاه گرفته شود ، اعضای هیات مدیره جلسه می گیرند و تصمیم نهایی اتخاذ می‌شود ما چند تیم در سطح کشوری داریم و در مورد تمام تیم‌ها یک تصمیم گرفته می شود.

مدیرعامل باشگاه حفاری گفت: امیدوارم تصمیمی گرفته نشود که به ضرر استان و جوانان این خطه باشد اگرچه انتظار داشتیم که ابتدا نظر باشگاه را بخواهند سپس حکمی صادر کنند. 

وی افزود: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور تیمداری آن هم در چند رشته کار سختی است لذا نباید به ما فشار بیاورند، ما هزینه‌های بسیاری در لیگ های مختلف می دهیم و یکی از کم حاشیه ترین تیم‌های مسابقات هستیم که انتظار داریم با ما برخورد بهتری شود.

به گزارش ایرنا به دنبال حاشیه های به وجود آمده در جریان بازی ملی حفاری و سوهان محمد قم کمیته انضباطی فوتبال تیم ملی حفاری را از دیدارهای خانگی محروم کرد و اعلام داشت که دیدارهای این تیم در یک استان دیگر برگزار می شود.

/۶۰۰۲/۹۸۷۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.