به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده عصر سه شنبه ضمن تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز، اظهار داشت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماهشهر در ۲۴ ساعت گذشته با اقدام تخصصی ۲ انبار دپوی کالای قاچاق را در یکی از مناطق شهرستان ماهشهر شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی طی یک عملیات منسجم از آنها بازرسی کردند.

وی افزود : در بازرسی از انبارهای مذکور ۲۰ دستگاه کولر گازی ، ۲۳ دستگاه اسپلیت کولرگازی، ۱۹ دستگاه تلویزیون،۱۰دستگاه لباسشویی، یک دستگاه یخچال فاقد مجوز گمرکی کشف شد.

سردار عباس زاده گفت: در این رابطه چهار متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

سارقان مسافربرنما در اهواز دستگیر شدند

فرمانده انتظامی اهواز گفت: باند سارقان مسافربرنما با ۲۸ فقره سرقت در این شهرستان در یک عملیات غافلگیرانه منهدم شد .

سرهنگ محسن دالوند عصر سه شنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت با روش مسافربر با تهدید سلاح سرد توسط سه سرنشین یکدستگاه خودروی پراید در برخی مناطق اهواز موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۲۶ اهواز با کار اطلاعاتی و گشت زنی نامحسوس و هدفمند باند سه نفره سارقان را درحالی که باپرسه زنی با خودروی سواری پراید در کوچه های خلوت، قصد یافتن سوژه مناسب داشتند را شناسایی و پس از تعقیب و گریز و با استفاده از قانون بکارگیری سلاح ، خودروی مورد نظر را توقیف و سارقان را دستگیر کردند .

سرهنگ دالوند تصریح کرد: متهمان پس از شناسایی توسط مال باختگان به ۲۸ فقره سرقت به عنف تحت عنوان مسافربرنما در نقاط مختلف شهرستان اهواز اعتراف کردند.

 ۶۰۶۸/۹۵۹۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.