به گزارش ایرنا ۱۰  گروه نمایش از اهواز، شوش ، امیدیه، سوسنگرد ، ماهشهر ، رامهرمز و اندیمشک در این جشنواره که از دوم تا پنجم شهریور ماه در شوش ادامه دارد شرکت دارند.
۹۶ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که بعد از بازبینی و بررسی ۳۵  اثر پذیرفته شدند و در نهایت ۱۰ اثر به بخش مسابقه راه یافتند.

در این جشنواره نمایش های «شوومان» از امیدیه ، این داستان اول بارآسیابان پیرشنیده بود از سوسنگرد،‌ «ملاقات چشم و عدد» از ماهشهر ،‌ «کوچک اما آرزوی بزرگ »، «همه فرزندان مکبث»، «سرگذشت نابهنگام زنی که مدام می خندید» و آداب تئاتر از اهواز،«در اولین فرصت بازخواهم گشت» از رامهرمز ، «داهول »از اندیمشک و نیز یک نمایش «پرتغالی که از درخت سیب افتاد » از شوش دانیال (ع) به روی صحنه می روند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و مقاومت، فرهنگ کهن اسلامی - ایرانی، موضوع های اجتماعی و معاصر از جمله محورهای نمایش های این جشنواره هستند.

محمد جوروند افزود: میزبانی این جشنواره فرصتی برای محک زدن هنرمندان تئاتر از سراسر استان و رقابت هنرمندان شوش برای حضور در جایگاه های بالاتر است.

به گزارش ایرنا سی و یکمین جشنواره تئاتر استان خوزستان با حرکت کاروان هنرمندان از حرم حضرت دانیال نبی (ع) آغاز و مراسم افتتاحیه در باغ موزه تاریخی شوش برگزار شد.
۷۲۸۰/۶۰۶۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.