غلامرضا شریعتی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: با بهره برداری از این تعدا پروژه، چهار هزار و ۸۳۵ فرصت شغلی جدید در خوزستان ایجاد می شود.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۳۹ پروژه ملی هستند، گفت: منابع مالی دیگر پروژه ها از محل اعتبارات استانی و یا سایر ردیف های اعتباری تامین شده است.

استاندار خوزستان افزود: اداره کل بنادر و دریانوردی با یک هزار و ۳۱۵ میلیارد ریال، شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با یک هزار و ۵۸ میلیارد ریال و شرکت گاز خوزستان با ۴۹۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال به ترتیب دستگاه هایی هستند که برای تکمیل این پروژه ها بیشترین اعتبارات را هزینه کرده اند.

 وی ادامه داد: در بین دستگاه های اجرایی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با ۱۶۰ پروژه، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با ۱۰۴ پروژه و  همچنین شرکت شهرک های صنعتی خوزستان با ۵۹ پروژه، بیشترین تعداد طرح های آماده بهره برداری را به خود اختصاص داده اند.

شریعتی گفت: شهرستان های حمیدیه با ۴۳ پروژه، آبادان با ۳۸ پروژه و اهواز با ۳۵ پروژه بیشترین تعداد طرح های عمرانی آماده بهره برداری را در خوزستان دارند.

استاندار خوزستان همچنین با اشاره به اینکه شهرستان بهبهان با بیش از یک هزار و ۴۹۰ میلیارد ریال در بین دیگر شهرستان های خوزستان بیشترین میزان اعتبار پروژه های آماده بهره برداری را به خود اختصاص داده افزود: همچنین شوشتر با ۷۶۴ میلیارد و ۳۹۵ میلیون ریال و مسجدسلیمان نیز با ۳۷۵ میلیارد و ۸۳ میلیون ریال دیگر شهرستان هایی هستند که بیشترین اعتبارات پروژه های آماده بهره برداری هفته دولت امسال در خوزستان به آنها اختصاص یافته است.

بر اساس این گزارش، در هفته دولت پارسال ۳۴۷ پروژه در بخش‌های عمرانی و خدماتی در خوزستان به بهره برداری رسید و برای سه هزار نفر فرصت شغلی ایجاد شد.

۹۹۳۱ / ۶۰۳۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.