به گزارش ایرنا مهدی تارتار پنجشنبه شب در نشست خبری پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: روز گذشته هر طور که بود ساعت ۱۹ خودم را به نشست خبری رساندم، ولی هیچ‌کس اینجا نبود. من به مسجدسلیمان آمدم تا نتیجه بگیرم و به حمایت رسانه های شهرستان نیاز دارم. من نیامده ام که فقط قرارداد امضا کنم و بروم. 

وی افزود: ما کمی با استرس کارمان را دنبال کردیم و در دقیقه ۲۵ ناچار به تعویض شدیم تا شرایط را تغییر دهیم. تیم ما از لحاظ مسائل مالی قابل مقایسه با حریف نبود، پول یک بازیکن آنها به اندازه هزینه تمام کادرفنی و بازیکنان ماست.

تارتار گفت: از علیرضا فغانی که بهترین داور کشور است، انتظار داشتم در صحنه‌ای که در محوطه جریمه خطا شد حق تیم ما را می‌ داد اما اینگونه نشد و پنالتی برای تیم ما گرفته نشد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: تیم ما تغییرات زیادی داشته است و نیاز به هماهنگی بیشتر داریم، ما قرعه سختی داریم و با تراکتورسازی، استقلال و پدیده باید در ابتدای لیگ بازی کنیم. شاید ساده‌ترین بازی ما با صنعت نفت باشد که آن هم خارج از خانه است. 

وی درباره عملکرد دروازه‌بان تیمش گفت: این دروازه بان آینده روشنی دارد و ضمن اینکه باید از مربی دروازه‌بان‌های‌ تیم نیز تشکر کنم که در ۴۵ روز گذشته خیلی خوب با او کار کرده است. ما امروز جوان‌های زیادی در زمین داشتیم و پنج بازیکن زیر ۲۳ سال در زمین داشتیم که می‌توانند آینده این تیم را تضمین کنند و نگرانی بابت آینده نداشته باشیم.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و تراکتور بدون گل به پایان رسید.

۹۸۷۹/۶۰۰۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.