به گزارش ایرنا دراگان اسکوچیچ  شامگاه پنجشنبه در نشست خبری در نشست خبری قبل از بازی با فولاد خوزستان اظهار داشت: فدراسیون باید قانون حمایت از بازیکنان و مربیان طلبکار از باشگاه‌ها را در رابطه با همه اجرا کند.

وی با بیان اینکه خیلی خوشحال هستم که یک بار دیگر به اهواز آمده‌ام و دوستانم را می‌بینم گفت: بازی بسیار مهمی را پیش رو داریم. این بازی برای من احساسی است اگر چه فقط سه امتیاز دارد. فکر می‌کنم قبل از شروع مسابقات آماده‌ سازی به نسبت خوبی را انجام دادیم و امیدوارم نتیجه خوبی کسب کنیم.

سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: چون بازی اول را برگزار می‌کنیم، اطلاعات جامع و کاملی درباره تیم حریف نداریم. نه تنها ما بلکه هیچ تیم دیگری نسبت به رقیبش اطلاعات کاملی ندارد. در فوتبال اگر برنامه نداشته باشید و زمان شروع لیگ را ندانید، نمی‌توانید به خوبی روی تیم‌تان برنامه‌ریزی کنید اما به حدی تجربه دارم که بتوانم تیمم را از این مرحله عبور بدهم.

وی همچنین درباره عملکرد تیمش در فصل نقل و انتقالات گفت: از اقداماتی که صورت گرفت راضی هستم. کارمان را دیر شروع کردیم و به عنوان آخرین تیم وارد فصل نقل و انتقالات شدیم. این موضوع یک مشکل است و حتی تیم تا حدی مشکل مالی دارد.

سرمربی صنعت نفت آبادان  گفت: نمی‌دانم چرا ۲۴ ساعت قبل از بازی به ما می‌گویند کارت بازی چهار بازیکن صادر نشده است در حالی که لیگ برتر ۲ ماه تعطیل بود. من اسنادی را دارم که از سال ۲۰۱۵ تیم ملوان باید باقی‌ مانده قراردادم را بدهد اما این امر محقق نشد.

وی در پایان گفت: وابستگی زیادی به خوزستان دارم و نفت را به همین علت انتخاب کردم. برای فولاد خوزستان هم به جز بازی مقابل ما در سایر مسابقات آرزوی موفقیت دارم.

دیدار تیم های فولاد و نفت آبادان از ساعت ۲۰:۱۵ روز جمعه در اهواز برگزار می شود.

۹۸۷۹/۶۰۰۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.