به گزارش ایرنا، ۳۱ مردادماه زنگ آغاز نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر به صدا در می آید این در حالی است که سه باشگاه لیگ برتری فوتبال خوزستان همچنان در فهرست بدهکاران قرار دارند و به همین دلیل نمی توانند قرارداد رسمی با بازیکنان و کادر فنی خود منعقد کنند.

در حالی که چند روز دیگر به آغاز لیگ باقی مانده اما هنوز وضعیت مالی باشگاه های لیگ برتری مشخص نشده است. در حال حاضر فقط چهار باشگاه بدهی ندارند و ۱۲ باشگاه لیگ برتری از جمله تیم‌های فولاد، نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان بدهکار هستند.

با این حال اگر قرار باشد قانون ثبت نشدن قرارداد بازیکنان و مربیان جدید به دقت اجرایی شود احتمالا سه باشگاه خوزستانی برای ثبت قراردادهای اعضای تیمشان با مشکل مواجه شوند.

علیرضا جرفی مسئول کمیته نقل و انتقالات هیات فوتبال خوزستان درباره ثبت قرارداد بازیکنان و اعضای تیم‌های فولاد، نفت آبادان و نفت‌مسجدسلیمان گفت: تاکنون هیچ کدام از سه باشگاه لیگ برتری خوزستان به دلیل بدهی که دارند، اقدامی برای ثبت قرارداد اعضای تیم‌های خود انجام نداده اند و تا زمانی که بدهی‌ های خود را پرداخت نکنند، نمی‌توانند قراردادهای جدید خود را در هیات فوتبال استان ثبت کنند.

وی افزود: با توجه به نامه کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در خصوص ممنوعیت ثبت قرارداد باشگاه‌ های بدهکار، به منظور تعیین تکلیف بدهی‌ باشگاه ها و جلوگیری از تضییع حقوق طلبکاران، از ثبت هرگونه قرارداد نظیر استخدام بازیکن، کادر فنی و کادر پزشکی و صدور هرگونه مجوز در خصوص موارد اعلام شده تا تسویه کامل دیون باشگاه، خودداری می‌شود.

مسئول کمیته نقل و انتقالات هیات فوتبال خوزستان افزود: ما این موضوع را به باشگاه‌های فولاد، نفت آبادان و نفت‌مسجدسلیمان که دارای بدهی هستند نیز اعلام کرده‌ایم. 

وی با بیان اینکه پنجره نقل و انتقالات لیگ برتر کشور تا هفته پنجم یا ششم باز خواهد بود و باشگاه‌ها می‌توانند نفراتی را به لیست خود اضافه کنند گفت: همچنین طبق آن‌چه فدراسیون به ما اعلام کرده است، باشگاه‌ها باید تا پیش از آغاز لیگ قرارداد حداقل ۱۴ بازیکن را ثبت کنند که تا آغاز رقابت ها تنها چند روز زمان باقی مانده است.
جرفی عنوان کرد: طبق قانون اگر باشگاه ها قرارداد بازیکنان خود را ثبت نکنند نمی‌توانند در رقابت‌های لیگ برتر کشور شرکت کنند.

/۶۰۰۲/۹۸۷۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.