سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد آبادان از برگزاری همایش چهره‌های ماندگار موسیقی و تئاتر این شهر خبر داد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از آبادان، مسعود سهیم‌پور معرفی ضمن تبریک دهه امامت و ولایت اظهار کرد: به منظور تکریم فعالان و پیشکسوتان عرصه موسیقی و هنرهای نمایشی شهرستان آبادان، این اداره با همکاری موسسات تک منظوره (هنری) شهرستان همایش چهره های ماندگار موسیقی و تئاتر آبادان را برگزار می کند.

معرفی افزود: اگر امروز موسیقی و هنرهای نمایشی آبادان حرف‌های زیادی در استان و کشور برای گفتن دارند و شناخته شده هستند به سبب همت والای چهرها و افرادی است که خاک صحنه خورده و سرما و گرما را در فصول مختلف لمس کرده‌اند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان در خصوص برگزاری همایش چهره‌های ماندگار موسیقی و تئاتر آبادان، خاطرنشان کرد: این همایش با همکاری 6 موسسه تک منظوره(هنری) شامل: نوای ماندگار اروند، آوای شباهنگ مهر اروند، هنر آوای اروند، رها ندای طلوع اروند، آوای احمد الماس اروند، جادوی هزاره  ققنوس اروند)، انجمن‌های موسیقی و هنرهای نمایشی آبادان، شهرداری آبادان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان برگزار می‌شود.

سهیم پور عنوان کرد: همایش چهره‌های ماندگار موسیقی و تئاتر آبادان ساعت 20:30 روز شنبه مورخ  26 مرداد ماه در محل سینما مهر آبادان با حضور مردم و علاقمندان به فعالیت های فرهنگی هنری برگزار می‌شود .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.