رییس مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاددانشگاهی خوزستان با اشاره به اینکه در حال حاضر یک هزار و 800 دانشجو در این مرکز مشغول به تحصیل هستند، گفت: امسال در 10 رشته کاردانی ناپیوسته و 10 رشته کارشناسی ناپیوسته، پذیرش دانشجو خواهیم داشت.

علی اثنی‌عشری در گفت‌وگو با ایسنا - منطقه خوزستان اظهار کرد: مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی در 10 رشته در مقطع کاردانی ناپیوسته و در 10 رشته کارشناسی ناپیوسته براساس سوابق تحصیلی برای مهرماه پذیرش دانشجو دارد. پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی ناپیوسته از 27 مرداد شروع می‌شود. در مقطع کارشناسی ناپیوسته نیز پذیرش دانشجو از دوم شهریورماه آغاز می‌شود.

وی افزود: پذیرش دانشجو در دانشگاه‌های علمی کاربردی نیازی به مدرک پیش دانشگاهی ندارد و ثبت‌نام دانشجو صرفا بر اساس مدرک دیپلم انجام می‌شود.

رییس مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاددانشگاهی خوزستان گفت: با توجه به تعطیلی برخی از مراکز، یکسری از رشته‌ها نیز به رشته‌های موجود در مرکز ما اضافه شده است. به طور مثال رشته‌های مددکاری که در واقع مربوط به حوزه بهزیستی هستند.

اثنی‌عشری تصریح کرد: در مقطع کاردانی ناپیوسته در رشته‌های برنامه‌سازی کامپیوتر، اینترنت‌ و شبکه‌ها، سیستم‌های کامپیوتری، شیمی صنعتی، تکنولوژی آموزشی، مددکاری اجتماعی با دو گرایش اورژانش اجتماعی و مددکاری خانواده، تربیت مربی پیش از دبستان و مترجمی زبان انگلیسی برای مهرماه پذیرش دانشجو داریم.

وی افزود: در مقطع کارشناسی ناپیوسته نیز در رشته‌هایی مانند مهندسی فناوری اطلاعات، گرایش‌های فناوری اطلاعات، امنیت اطلاعات، تجارت الکترونیک، برنامه نویسی تحت وب و رشته‌های مهندسی سخت افزار کامپیوتر، مترجمی زبان انگلیسی، تربیت مربی پیش از دبستان، مهندسی صنایع شیمیایی و مدیریت کسب و کار اینترنتی، پذیرش دانشجو داریم.

رییس مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاددانشگاهی خوزستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر یک هزار و 800 دانشجو در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی در حال تحصیل هستند. ظرفیت امسال نیز در هر رشته 45 نفر سهمیه آزاد و 30 نفر سهمیه شاغل است. نحوه استفاده از سهمیه شاغل نیز به این صورت است که افرادی که می‌خواهند از این سهمیه استفاده کنند، باید حداقل یک سال در این رشته سابقه کار مرتبط داشته باشند.

اثنی‌عشری افزود: دفترچه راهنمای ثبت‌نام از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود اما داوطلبانی که می‌خواهند درباره رشته‌ها اطلاعات بیشتری را کسب کنند، می‌توانند با شماره تماس مرکز به شماره 33345372 الی 4 تماس بگیرند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.