رئیس دانشکده علوم‌پزشکی شوشتر از افزوده شدن رشته مهندسی بهداشت حرفه‌ای و ایمنی کار و رشته تکنولوژی پرتوشناسی (رادیولوژی) در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری سال ۹۸ برای دانشکده علوم پزشکی شوشتر و آغاز پذیرش دانشجو در این دو رشته از مهرماه خبر داد.

به گزارش ایسنا - منطقه خوزستان، فرهاد ابول‌نژادیان اظهار کرد: رشته مهندسی بهداشت حرفه‌ای و ایمنی کار و رشته تکنولوژی پرتوشناسی (رادیولوژی) به رشته‌های موجود در دانشکده علوم پزشکی شوشتر افزوده شده است و پذیرش دانشجو در این دو رشته از مهرماه آغاز می‌شود.

وی افزود: از دانش‌آموزان بومی منطقه و خانواده‌های آنان می‌خواهیم که با توجه به اولویت پذیرش افراد بومی، در کنار سایر انتخاب‌ها، این رشته‌ها را نیز انتخاب کرده و مد نظر داشته باشند تا ان‌شاالله در صورت قبولی بتوانند به شهر و منطقه خود خدمت کنند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر عنوان کرد: توسعه حوزه آموزش، تحقیقات و دانشجویی فرهنگی دانشکده علوم پزشکی شوشتر در کنار رشد و توسعه در بخش بهداشت، درمان، غذا و دارو و فوریت‌های پزشکی از اولویت‌های ما در سال ۹۷ بود. کسب مجوز پذیرش دانشجو در این دو رشته کار بزرگی بود که کارکنان و مسئولان دانشکده علوم پزشکی شوشتر از عهده انجام آن به خوبی برآمدند و در واقع باید کسب این موفقیت را به همه مردم شهرستان شوشتر تبریک گفت.

ابول‌نژادیان گفت: رشد و توسعه زیرساخت‌ها، فضای فیزیکی و نیروی انسانی در معاونت آموزش، تحقیقات و فرهنگی دانشجویی در کنار سایر معاونت‌ها همچنان ادامه خواهد داشت. ما نوید روزهای روشن‌تر از قبل را به شهروندان عزیز شوشتر می‌دهیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.