سرپرست فرمانداری حمیدیه در جلسه هماهنگی مدیریت بحران شهرستان که با حضور معاون اجرایی مدیریت بحران استانداری خوزستان و سایر مسئولین برگزار گردید، با اشاره به بحران اخیر، خواستار شناسایی و رفع خطر پذیری نقاط آسیب پذیری و حادثه خیز حوزه شهرستان شد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان حمیدیه، شاهین هاشمی سرپرست فرمانداری حمیدیه در این جلسه با اشاره به مصوبات صورت جلسه کار گروه تخصصی امور سیل و مخاطرات دریایی، برق، آب و فاضلاب، اظهار کرد: حفظ آمادگی و اتخاذ اقدامات پیشگیرانه از قبیل استحکام بخشی و بازسازی وضعیت سیل بندهای رودخانه کرخه در مناطق روستایی و شهری جهت مقابله با هرگونه خطر احتمالی سیل در  حوزه کرخه ،لازم و ضروری است.

وی با تاکید بر شناسایی و رفع خطر پذیری، نقاط آسیب پذیر و حادثه خیز در حوزه شهرستان، خواستار تهیه کتابچه ای از نیاز های شهرستان در خصوص مقابله و پیشگیری از خطرات سیلاب و بالا آمدن آب رودخانه کرخه شد.

هاشمی در ادامه، افزود: سازمان آب و برق  باتوجه به تجربه سیلاب بزرگ امسال و شکستن سیل بندها، نسبت به بررسی نقاط آسیب پذیر رودخانه کرخه با رعایت ضوابط و مقررات فنی و مهندسی رودخانه کرخه در جهت ترمیم و ایمن سازی دیواره های رورخانه و کمک به احداث و ترمیم سیل بندها حوزه شهرستان، اقدام لازم به عمل آورد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.