رئیس سازمان آتش نشانی اهواز از برخورد دو دستگاه خودروی سواری پژو پارس و اسپورتج و حریق یکی از خودروها در کیلومتر ۱۰ جاده اهواز - خرمشهر خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، آتشپاد علی تراب پور اظهار داشت: بامداد امروز دوشنبه ۲۱ مردادماه ساعت ۲ و ۲۲ دقیقه، طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان، رخداد برخورد دو دستگاه خودرو سواری پژو پارس و اسپورتج و حریق یکی از خودروها واقع در کیلومتر ۱۰ جاده اهواز - خرمشهر اطلاع رسانی شد.

وی افزود: تیم های امداد و نجات و اطفاء حریق به سرعت و از نزدیک ترین ایستگاه عملیاتی به محل حادثه شتافته و به سرعت عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات را شروع کردند.

آتشپاد تراب پور ادامه داد: آتش نشانان به وسیله تجهیزات تخصصی مصدومان را از درون کابین خودروها خارج و برای مداوا به عوامل امدادی اورژانس تحویل دادند.

رئیس سازمان آتش نشانی اهواز در پایان گفت: متاسفانه در لحظه حادثه، ۷ نفر از سرنشینان خودروها جان خود را از دست داده ( ۲ نفر مرد، ۲ نفر زن و ۳ کودک) و ۲ نفر دیگر مصدوم و به جهت مداوا به بیمارستان منتقل شدند، همچنین نیروهای عملیاتی این سازمان، اقدام به ایمن سازی مسیر و انتقال خودروها به حاشیه امن جاده جهت عبور سایر خودروها کردند.

WhatsApp Image 2019-08-11 at 8.25.05 PM

WhatsApp Image 2019-08-11 at 8.25.06 PM

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.