به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از بندر ماهشهر، مراسم تودیع و معارفه معاونان جدید و قدیم فرمانداری شهرستان ماهشهر با حضور مقامات استانی و شهرستانی در این شهرستان برگزار شد.

عادل عکرش دانش آموخته کارشناسی ارشد مهندسی نرم افزار و فارغ التحصیل دوره عالی مدیریت اجرایی با سابقه سازمانی و اداری در حوزه وزارت کشور و وزارت اقتصاد و امور دارایی است.

پیش از این سوابقی نظیر معاون فرمانداری شهرستان باوی، رئیس و دبیر ستاد و کمیسیون‌های صنفی و نظارتی شهرستان و ریاست هیئت هندنبال شهرستان باوی را در کارنامه کاری خود ثبت کرده است.

پیش از این «عبدالواحد عبادی» معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری ماهشهر را بر عهده داشت که چندی قبل ازسوی شورای شهر چمران به عنوان شهردار این شهر تابع بندر ماهشهر انتخاب و با حکم استاندار خوزستان سکاندار این جایگاه مدیریت شهری شد.

در تقسیم دیگری، شهر ماهشهر از دو قسمت ماهشهر قدیم و ناحیه صنعتی تشکیل شده‌است. این شهر یکی از قطبهای بزرگ اقتصادی کشور به‌شمار می‌رود. از یک سوی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و از سوی دیگر اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان- بندر امام خمینی(ره) جایگاه ویژه‌ای را به این شهر اختصاص داده‌ است.

۴۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1235101
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.