به گزارش ایرنا فصل نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر فوتبال ایران از ۱۵ خرداد امسال آغاز و تا ۶ شهریور ادامه خواهد داشت و در این بازه زمانی تمام تیم‌ ها می‌توانند نسبت به جابجایی بازیکنان اقدام کنند.

آخرین جابه جایی و نقل و انتقالات تیم های لیگ برتری فوتبال فولاد خوزستان، صنعت نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان برای حضور هر چه توانمندتر در رقابت های فصل ۹۹ - ۹۸ لیگ برتر فوبتال ایران به شرح زیر است.

 

فولاد خوزستان

تیم فوتبال فولاد خوزستان پیش از سایر تیم ها تکلیف کادر فنی خود را مشخص کرد و در ادامه تمرینات آماده سازی خود را در شهرکرد و تهران دنبال کرد. این نماینده خوزستان در فصل نقل و انتقالات هم به سرعت بازیکنان مدنظر کادر فنی را جذب کرد.

تیم فولاد برای لیگ نوزدهم بازیکنانی همچون شهاب گردان، موسی کولیبالی، محمد قاسمی‌ نژاد، محمد آبشک، وحید نامداری، عباس بوعذار، روح‌ ا... سیف‌ اللهی، وحید حیدریه، احمد عبدا... زاده، امیرحسین باقرپور و هیثم هاشمی‌ زاده را به خدمت گرفت. 

تیم فولاد خوزستان در ۲ دهه اخیر یکی از بهترین تیم های خوزستانی حاضر در لیگ برتر بوده و تاکنون افتخاراتی همچون ۲ قهرمانی در لیگ برتر کسب کرده است. هواداران فولاد از تیمشان انتظار دارند که در این فصل بتوانند سهمیه آسیایی کسب کنند هر چند جواد نکونام سرمربی سرخپوشان در ابتدای فصل چنین وعده ای به هواداران نداده است.

صنعت نفت آبادان

تیم نفت آبادان که فصل گذشته عنوان نهم جدول رده بندی را به خود اختصاص داد و از نظر هواداران متعصب این تیم نتیجه به نسبت خوبی کسب کرد، در این فصل قدری دیر دست به کار شدند و در انتخاب سرمربی با وسواس خاصی حرکت کرد تا اینکه هدایت تیم را به اسکوچیچ واگذار شد.

عملکرد برزیلی های ایران در فصل گذشته به ویژه در نیم فصل دوم نشان داد که می توانند در لیگ نوزدهم جایگاه بهتری در جدول کسب کنند. تیم نفت آبادان برای فصل جدید رقابت ها بازیکنانی همچون ناصر سالاری، محمد اهل شاخه، عبدا...ناصری، عیسی آل‌کثیر، مهدی مومنی، مهدی حنفی ساوجبلاغ، امید حامدی، محمود مطلق‌زاده و علی ستاوی را به خدمت گرفته است.

نفت مسجدسلیمان

تیم نفت مسجدسلیمان فصل گذشته لبه تیغ حرکت می کرد و تا هفته های انتهایی لیگ تکلیفش مشخص نبود تا اینکه با کسب ۲۲ امتیاز و در رقابت سخت با تیم سپیدرود توانست جواز بقا در نوزدهمین دوره لیگ را کسب کند.

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به دلیل گرمای هوای این شهر و آماده نبودن ورزشگاه شهید بهنام محمدی یک ماهی در تهران اردو زده بود و در این اردو با چند تیم دیدار تدارکاتی برگزار کرد. هنوز مشکلات ورزشگاه بهنام محمدی تمام نشده و هواداران مسجدسلیمانی انتظار دارند هرطور شده این مشکلات برطرف شود.

زاگرس نشینان در فصل جدید بازیکنانی همچون کورش ملکی، محمد طیبی، حامد نورمحمدی، عماد میرجوان، میثم نقی‌ زاده، احمد جبوری، مهدی رستمی، مجید عیدی، سعید کریمی، مهدی طهماسبی، محمد ابراهیمی، سجاد جعفری و حسین ابراهیمی را جذب کردند.

تیم نفت مسجد سلیمان در پنج هفته نخست کار سختی دارند و باید به مصاف چهار مدعی لیگ برود. طبق قرعه کشی انجام شده شاگردان تارتار در هفته اول میزبان تراکتور هستند و در هفته دوم در آبادان به مصاف صنعت نفت خواهند رفت. آنها در هفته سوم میزبان استقلال تهران هستند و در هفته چهارم به میهمانی سپاهان می روند و در هفته پنجم میزبان تیم شهر خودروی مشهد خواهد بود.

بر اساس اعلام سازمان لیگ، تاریخ اتمام نقل و انتقالات تمدید نمی‌ شود و باشگاه‌ ها باید تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی اقدام به اضافه یا حذف کردن اسامی بازیکنان کنند.

۹۸۷۹ / ۶۰۳۷ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.