به گزارش ایرنا شب گذشته مراسم قرعه کشی نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر با حضور مسئولان، مربیان و بازیکنان تیم های حاضر در لیگ برگزار شد و نفت مسجدسلیمان به عنوان یکی از نمایندگان خوزستان در پنج هفته ابتدایی لیگ با قرعه بسیار سختی مواجه شد.

بر اساس قرعه کشی انجام شده نفتی های مسجدسلیمان در هفته نخست میزبان تیم تراکتورسازی هستند و در هفته دوم به مصاف تیم صنعت نفت در آبادان خواهند رفت.

شاگردان مهدی تارتار در هفته سوم میزبان استقلال تهران هستند و در هفته چهارم و پنجم به ترتیب برابر تیم های سپاهان و شهر خودروی مشهد صف آرایی می کنند.

تیم های استقلال تهران، تراکتور، سپاهان و شهر خودروی مشهد چهار مدعی قهرمانی این رقابت ها هستند که از مهره های بسیار ارزشمندی بهره می برند لذا می توان گفت یکی از سخت ترین قرعه های لیگ امسال به نام تیم نفت مسجدسلیمان رقم خورده است اگر چه نباید فراموش کرد که بازی کردن در مسجدسلیمان آن هم مقابل هواداران نفتی کار ساده ای نیست.

از سویی ورزشگاه بهنام محمدی مسجدسلیمان همچنان در دست تعمیر است و هواداران و بازیکنان نفت مسجدسلیمان امیدوار هستند که تمام مسابقات این تیم در مسجدسلیمان و نه در اهواز برگزار شود.

تجربه نشان می دهد که تارتار در تیم هایی که هدایت آن را بر عهده داشته است دست به کارهای بزرگی زده و همواره برابر مدعیان لیگ سربلند از میدان خارج شده است.

تیم نفت مسجدسلیمان تاکنون بازیکنانی همچون طیبی، جبوره، میرجوان، عمیدی، فریور، نقی‌زاده، کریمی و ملکی را جذب کرده و با خدایی، فرعباسی، پاداش، عسکری، آفاق، دوستدار و صادقی نیز قرارداد تمدید کرده‌ است.

تیم های فولاد خوزستان و نفت آبادان در هفته نخست رقابت های لیگ برتر برابر هم صف آرایی می کنند.

۹۸۷۹/۶۰۰۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.