رییس آموزش و پرورش گتوند گفت: کلنگ ساختمان جدید مدرسه ام‌البنین در روستای کایدان به زمینه زده شده است و ساخت این مدرسه قرار است ظرف مدت یک سال به اتمام برسد.
حسین اسدپور در گفت‌وگو با ایسنا - منطقه خوزستان اظهار کرد: مدرسه متوسطه اول ام‌البنین در روستای کایدان عقیلی از توابع گتوند قرار دارد. ساختمان این مدرسه سه کلاسه فرسوده است و قدمتی بیش از 40 سال دارد. در جلسه‌ای که با مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان داشتیم تصمیم گرفته شد که این اداره چهار یا پنج فضا را برای ما نوسازی کند که یکی از این فضاها، مدرسه ام‌البنین است.
وی افزود: این کار، یک طرح مشارکتی بین خیر و اداره نوسازی مدارس است. یک خیر پذیرفته است که 40 درصد کار را انجام دهد و به همین منظور 150 میلیون تومان پرداخت کرده است، بعد از اینکه ساختمان به پیشرفت 40 درصدی رسید، ما پروژه را به نوسازی مدارس تحویل می‌دهیم تا ادامه کار از طرف اعتبارات نوسازی مدارس انجام شود.
رییس آموزش و پرورش گتوند گفت: این مدرسه قرار است در مدت یک سال و در زمینی به مساحت 1500 متر مربع ساخته شود. 
اسدپور تصریح کرد: در گتوند در مجموع 12 هزار دانش‌آموز و یک هزار نوآموز پیش دبستانی مشغول به تحصیل هستند. 200 نیرو نیز در مجموعه آموزش و پرورش گتوند مشغول به کار هستند. 120 آموزشگاه نیز در گتوند فعالیت می‌کنند.
وی افزود: گتوند از سال 93 تا 95 رتبه برتر آموزشی را از نظر نمرات امتحانات نهایی در استان به دست آورده است. امسال نیز توانستیم با یک نمره بالاتر از میانگین کشوری، در نمرات امتحانات نهایی رتبه اول استان را کسب کنیم. گتوند از نظر آموزشی یکی از مناطق پویا و برتر استان است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.