به گزارش خبرآنلاین، شرکت لوله سازی اهواز یکی از شرکت های تولید کننده خطوط لوله برای پروژه ملی گوره _ جاسک است. عضو هیئت مدیره این شرکت دراین باره گفت: 

شرکت لوله سازی اهواز اولین شرکتی است که توانست ۵۰ کیلومتر از پروژه ملیِ گوره_جاسک را تولید و آزاد کند و امیدواریم در آینده ی نزدیک باقیِ لوله ها را نیز تولید و به  کارفرما تحویل دهیم. 

حسام خوش بین فر افزود: موفقیت ما در این پروژه از نتایج حمایت ها و تدبیر دکتر صالحی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری است. حمایت های شبانه روزی و بی دریغ ایشان از مجموعه لوله سازی اهواز و فولاد اکسین باعث شد چرخه ی تولید در استان شاهد حرکت بزرگی باشد که برای اولین بار ما بتوانیم تولید ورق های ترش را در کشور داشته باشیم. 

خوش بین فر از همکاری دادستانی اهواز و استاندار برای رفع بدهی ۱۰ ساله ی شرکتِ لوله سازی و حمایت های ویژه صندوقِ بازنشستگی با هدف رونق خط تولید خبر داد. 

وی یاداور شد: طی جلسه اخیری که با دادستان و  استاندار محترم خوزستان داشتم، پیرامونِ حلِ مشکلاتِ شرکت لوله سازی اهواز و بانک پاسارگاد تدابیر مناسبی اتخاذ کردند و از هر دو بزرگوار تشکر ویژه دارم.

خوش بین فر با بیان اینکه دادستان اهواز برای کمک به صنعت و تولید عزمِ جدی دارد توضیح داد: همه ی َهم و غم دادستان معطوف به منویات رهبری درخصوص "رونق تولید" برای کمک به مجموعه شرکت لوله سازی اهواز و تولید است.

وی گفت؛ دادستان توانست در این زمینه بسیار کمک بدهد و با دعوت از مدیرعاملِ محترم بانک پاسارگاد توانست برای خیلی از بدهی ها تخفیف بگیرد و چالش ۱۰ ساله ی شرکت لوله سازی اهواز با بانک پاسارگاد امیدواریم با کمک دادستان و استاندار محترم حل کنیم. با رفعِ این مشکل، دغدغه ی ۱ هزار و ۷۰۰ نیروی این شرکت برطرف می شود و با انگیزه ی بیشتر به سوی تولید حداکثری گام برمیدارند. 

به گزارش خبرآنلاین، شرکت لوله سازی اهواز با تولید لوله های پروژه ی خطوط لوله ی گوره _ جاسک توانست ۵۰ کیلومتر اولیه را تولید کند. شرکت فولاد اکسین طی ماه جاری برای اولین بار در شرایط تحریم توانست ورق های ترش را تولید و در اختیار شرکت لوله سازی اهواز بگذارند.

۴۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1226178
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.